PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak rozwiązac taką umowę o pracę?

  • 11. Data: 2004-12-03 14:44:29
    Temat: Re: Jak rozwiÂązac takÂą umow?? o prac???
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 3 Dec 2004 15:22:42 +0100, "MAJSTER_OF_OOOOZ"
    <szfagropol@wp_nospam.pl> zakodował:

    >ze co? jak to nie mozna? a kto ci zabroni?:D

    KP.
    Nie wypowiadaj się może w tematach, o których nie masz pojęcia -
    jeszcze komuś narobisz poważnych kłopotów, jak uwierzy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2004-12-03 15:17:01
    Od: "Paper" <paper@nie_mam_konta.pl>

    > KP.
    > Nie wypowiadaj się może w tematach, o których nie masz pojęcia -
    > jeszcze komuś narobisz poważnych kłopotów, jak uwierzy.

    daj przykład.
    par. art.

  • 13. Data: 2004-12-03 15:17:13
    Temat: Re: Jak rozwiązac taką umowę o pracę?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 3 Dec 2004 14:46:30 +0100, "Daru"
    <i...@g...pl> zakodował:

    >Proszę o ewentulane sugestie i porady .

    Czy pracodawca nie spóźnił się ostatnio z wypłatą?

  • 14. Data: 2004-12-03 15:18:48
    Od: "Paper" <paper@nie_mam_konta.pl>

    > Podpisujac tą umowę nie byłem świadowmy że nie mozna jej rozwiązać za
    > wypowiedzeniem.

    nie ma takich umów.
    to jesteś jego niewolnikiem na okres 6 miesięcy?

  • 15. Data: 2004-12-03 15:54:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 3 Dec 2004 16:17:01 +0100, "Paper"
    <paper@nie_mam_konta.pl> zakodował:

    >daj przykład.
    >par. art.

    Art. 32. Par. 1.
    Art. 33.

  • 16. Data: 2004-12-03 15:54:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 3 Dec 2004 16:18:48 +0100, "Paper"
    <paper@nie_mam_konta.pl> zakodował:

    >nie ma takich umów.

    >to jesteś jego niewolnikiem na okres 6 miesięcy?

    Nie do konca - nie mozna wypowiedziec takiej umowy.
    Mozna za to rozwiazac bez wypowiedzenia i za porozumieniem.

  • 17. Data: 2004-12-03 18:18:59
    Temat: Re: Jak rozwišzac takš umowę o pracę?
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-03, Kaizen <x...@c...sz> wrote:
    > Nie, bo przynajmniej jedna z nich została zawarta gdy ten przepis nie
    > obowiązywał. IMO liczy się od nowa gdy przepis wprowadzono od nowa -
    > czyli jest to dopiero pierwsza albo druga umowa na czas określony.
    Hm. O tym nie wiedziałem. Kiedy nastąpiła ta nowelizacja?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Co dwie kopie to nie jedna
    /z pamiętnika administratora/

  • 18. Data: 2004-12-03 19:08:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 3 Dec 2004 18:18:59 +0000 (UTC), "Artur R.
    Czechowski" <a...@h...pl> zakodował:

    >Hm. O tym nie wiedziałem. Kiedy nast?piła ta nowelizacja?

    Weszła w życie 1 maja - razem z wejściem do UE.

  • 19. Data: 2004-12-05 15:36:49
    Temat: Re: Jak rozwiÂ?zac takÂ? umowĂŞ o pracĂŞ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    RTFKP

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 20. Data: 2004-12-06 06:22:12
    Od: "Daru" <i...@g...pl>

    > Nie do konca - nie mozna wypowiedziec takiej umowy.
    > Mozna za to rozwiazac bez wypowiedzenia i za porozumieniem.

    Podaj prosze jakis przyklad jak mozna wypowiedziec umowe na czas okreslony
    do 6 mies. bez wypowiedzenia.
    Za porozumieniem stron nie wchodzi w rachubę.