PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak ma się kategoria D w wojsku do pracy

  • 1. Data: 2002-02-06 12:31:28
    Temat: Jak ma się kategoria D w wojsku do pracy
    Od: "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl>

    Jak na to patrzą pracodawcy jak mam kategorię wojskową D?
    Jak na to patrzą za granicą?

  • 2. Data: 2002-02-06 12:36:16
    Temat: Re: Jak ma się kategoria D w wojsku do pracy
    Od: "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl>

    > Jak na to patrzą pracodawcy jak mam kategorię wojskową D?
    > Jak na to patrzą za granicą?

    Czy ma to znaczenie za co jest D?
    Sprawdzają to?

  • 3. Data: 2002-02-06 12:59:50
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Użytkownik "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ma to znaczenie za co jest D?
    > Sprawdzają to?

    zawsze mozesz powiedziec ze kupiles albo zalatwiles.

    a co pracodawcy za granica do tego ze masz D, no chyba ze do Marines
    startujesz to faktycznie

    CU Janet

  • 4. Data: 2002-02-06 13:00:43
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    wg mnie i w moim przypadku (praca w Polsce) miało to znaczenie ale tylko
    pozytywne, nikt nie pytał za co i dlaczego tylko dobrze że jest D

    Marek

    Użytkownik Gabriel Filipkowski <g...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3r80b$i0a$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-02-06 13:23:32
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl> writes:

    > Jak na to patrzą pracodawcy jak mam kategorię wojskową D?

    W Policji, Urzędzie Celnym, UOPie itd. jest to minus (definitywny), w
    reszcie - wielki plus. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 6. Data: 2002-02-09 18:36:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 06 Feb 2002 14:23:32 +0100, Michal Jeczalik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    >W Policji, Urzędzie Celnym, UOPie itd. jest to minus (definitywny), w
    >reszcie - wielki plus. ;)

    Bo zazwyczaj nie mogą sprawdzić za co (teoretycznie paragrafy są
    tajne). Ale jakby wyczaili, że za skłonności maniakalne i aktywny
    ekshibicjonizm homoseksualny? :-) Nie wiem jak inni pracowdawcy, ale
    ja bym chyba jednak wolał gościa bez takiego D :-)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-02-09 21:41:27
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

> [...]
    > ekshibicjonizm homoseksualny? :-) Nie wiem jak inni pracowdawcy, ale
    > ja bym chyba jednak wolał gościa bez takiego D :-)

    :-)

    Warto jeszcze dodać, że symulowanie jakiejś choroby komplikuje sprawę
    z ubezpieczeniem na życie. Trzeba w ankiecie medycznej podać, że się
    symulowało, ale towarzystwo zwykle i tak wyłączy tę chorobę spod
    ochrony. Ale to już NTG.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    b...@w...pdi.net Stranded in my mind

  • 8. Data: 2002-02-10 14:10:58
    Od: pkmb <p...@c...retsat1.com.pl>

    Tristan Alder wrote:

    Ja dostalem postanowienie do lapy. A tam podane sa powody (i to nie
    "paragrafowo"). Czy cos zmienilo sie przez ostatnie 6 lat w tym
    wzgledzie?
    Marcin B.
    --
    Marcin Bugajski, citizen of Poland - NATO member since 12th March 1999.
    Rest in Peace Protheus. You've earned it.

  • 9. Data: 2002-02-11 08:14:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Bo zazwyczaj nie mogą sprawdzić za co (teoretycznie paragrafy są
    > tajne). <cut>
    Ale to tylko teoria. Dawno temu kumpel zalatwial mi robote w firmie
    ochroniarskiej. Facet dowiedzial sie, ze mam D, spisal paragrafy i next time
    stwierdzil, ze nie mam szans, bo nikt mi broni do reki nie da:))))) No coz,
    najwyrazniej zalezy do jakiej roboty, w tej chwili pracuje i nigdy wiecej
    problemow nie mialem - pracodawcy sa raczej zadowoleni z tgo, ze wojo ma sie
    z glowy.
    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 10. Data: 2002-02-11 15:00:49
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > Bo zazwyczaj nie mogą sprawdzić za co (teoretycznie paragrafy są
    > tajne). Ale jakby wyczaili, że za skłonności maniakalne i aktywny

    Ale moga zapytac.

    Pawel