PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak ma się kategoria D w wojsku do pracy

  • 11. Data: 2002-02-11 15:11:39
    Temat: Odp: Jak ma się kategoria D w wojsku do pracy
    Od: "Kicek" <k...@w...krakow.pl>

    Ponoc w Niemcach jest taka ustawa o zatrudnieniu w Słuzbie Cywilnej: Jesli
    dwoch gosci ma takie same kwalifikacje a jeden z nich jest po woju to on dos
    taje prace. U nas też tak ma być jak Wilecki będzie prezydentem.

  • 12. Data: 2002-02-11 21:13:23
    Temat: Re: Jak ma się kategoria D w wojsku do pracy
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Mon, 11 Feb 2002 09:14:06 +0100, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Ale to tylko teoria. Dawno temu kumpel zalatwial mi robote w firmie
    >ochroniarskiej. Facet dowiedzial sie, ze mam D, spisal paragrafy i next time
    >stwierdzil, ze nie mam szans, bo nikt mi broni do reki nie da:))))) No coz,
    >najwyrazniej zalezy do jakiej roboty, w tej chwili pracuje i nigdy wiecej
    >problemow nie mialem - pracodawcy sa raczej zadowoleni z tgo, ze wojo ma sie
    >z glowy.
    Wlasnie nie kazdy "ochroniarz" potrzebuje broni przykladem sa emeryci
    i rencisci - portierzy jak i goscie od pilnowania klientow w np
    supermarkecie.

    Pzdr
    Limfo

  • 13. Data: 2002-02-12 10:54:27
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Limfo" <g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t> napisał w wiadomości
    <cut>
    > Wlasnie nie kazdy "ochroniarz" potrzebuje broni przykladem sa emeryci
    > i rencisci - portierzy jak i goscie od pilnowania klientow w np
    > supermarkecie.

    Tu chodzi raczej o owa tajemnice paragrafow (jak widac zadna tajemnica) i
    stanowisko, na ktore aplikujesz. Tak sie sklada, ze w tamtej firmie musialem
    miec bron (w gre wchodzily w pewnym momencie konwoje do bylych ZSRR:) i
    mozliwosc posiadania takowej byla jednym z najwazniejszych kryteriow
    przyjecia.
    pozdr
    /p

    --