PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak jest w Gellwe ? › Re: Jak jest w Gellwe ?
    From: "darek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak jest w Gellwe ?
    Date: Wed, 17 Aug 2005 02:02:10 +0200

    > Hej!
    > mam pytanie czy ktos wie jak sie pracuje w Gellwe w Zabierzowie? Chodzi o
    > posade w marketingu, ale moze ktos pracuje/pracowal w tej firmie i moze
    > cos powiedziec o atmosferze i zarobkach...
    > Dzieki z gory
    > N.

    pracowałem jako PH i jako szef regiony sprzedaży
    dośc daleko od centrali

    co mogę powiedziec, typowa firma zorganizowna
    na wzór dużych koncernów tyle ze ani to duża firma ani tym bardziej koncern
    atmosfery brak, zarobki baardzo średnie
    właściciel którego miałem okazję poznać, typowy nowobogacki z podkrakowskiej
    prowincji
    dyrektor handlowy (G.....ki) typowy technokrata (tzw młody wilczek)
    marketing dobrze zorganizowany, kreatywny i prężny

    jeśli CI nie przeszkadza że rotacja ludzi na stanowiskach to jakieś pół roku
    rozważ ofertę

    darek