PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak debilnie poszukiwać pracy

  • 1. Data: 2002-02-12 19:34:45
    Temat: Jak debilnie poszukiwać pracy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    właśnie znalazłem na firmowej skrzynce:

    ------------>------------>------------>------------>
    ------------>------------>
    From: Jacek_W <adres>

    Informatyk poszukuje zajęcia:
    Novell , Windows 9x, NT, 2000 (MCP), XP, SQL.
    Prawo jazdy kat. B
    Dyspozycyjnosć

    Z poważaniem

    Jacek

    Czy Marek Belka chce wprowadzic oplaty za studia???
    >>> http://fakty.interia.pl/news?inf=229105

    ------------>------------>------------>------------>
    ------------>------------>

    Jak myślicie, po co on to śle? Bo chyba nie jako ofertę pracy?
    Przecież w takiej formie nie wysłała by oferty pracy nawet
    sprzątaczka, a co dopiero ,,informatyk''...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-12 20:48:51
    Temat: Re: Jak debilnie poszukiwać pracy
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witajcie,
    >
    > właśnie znalazłem na firmowej skrzynce:
    >
    > ------------>------------>------------>------------>
    ------------>---------
    --->
> [...]
    >

    > Z poważaniem
    >
    > Jacek

    > Czy Marek Belka chce wprowadzic oplaty za studia???

    ------------>---------
    --->

> [...]
    > Przecież w takiej formie nie wysłała by oferty pracy nawet
    > sprzątaczka, a co dopiero ,,informatyk''...

    Super sie przedstawil, zatrudnisz go ;))

  • 3. Data: 2002-02-12 21:46:17
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

    Stało się to Tue, 12 Feb 2002 20:34:45 +0100, gdy Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał:

    >Jak myślicie, po co on to śle? Bo chyba nie jako ofertę pracy?

    NIektórzy wyznają zasadę 'im więcej, im częściej tym lepiej'.

    Znajomy prowadzi stronę jednego z kół naukowych na SGH:

    Kiedyś dostał maila:

> [...]
    >kwalifikacji, jakie daje zatrudnienie w Państwa firmie.
    >
    >Dziękując za rozpatrzenie mojej kandydatury, zapewniam, iż jestem gotowy
    >stawić się w wybranym przez Państwa terminie na rozmowę i z przyjemnością
    >uzupełnić podane informacje.
    >
    >Z wyrazami szacunku,
    >Piotr P******
    >
    >e-mail.: *****
    >
    >Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla
    >potrzeb procesu rekrutacyjnego (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych
    >z dnia 29.08.1997. Dz. U. Nr 133, poz. 883).

    To, że niektórzy wysyłają jak leci, nie zwracając nawet uwagi, że
    trafili na stronę koła naukowego, a nie firmy, to już objaw nawet nie
    despreracji, a rozpaczy.

    Pozdrawiam,
    Robert

    --
    Robert Drózd <r...@s...waw.pl>
    "Yesomania - choroba nieuleczalna, przenoszona drogą słuchową,

  • 4. Data: 2002-02-12 22:32:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 21:48:51 +0100, "Efro" <w...@w...edu.pl>
    wrote:

    >Super sie przedstawil, zatrudnisz go ;))

    Oczywiście... Pasuje idealnie do niektórych klientów :-)

  • 5. Data: 2002-02-13 00:29:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 22:46:17 +0100, Robert Drozd <r...@y...iq.pl>
    wrote:

    >To, że niektórzy wysyłają jak leci, nie zwracając nawet uwagi, że
    >trafili na stronę koła naukowego, a nie firmy, to już objaw nawet nie
    >despreracji, a rozpaczy.

    To wiem, to znam... Ale tu nie chodzi o to gdzie, ale JAK napisał.

    Acha -- adres, który podał, nie działa. Interia odbija z hasłem ,,no
    mailbox here''. Ciekawe jak mam znaleźć Jacka_W, mojego upragnionego
    pracownika :-))

  • 6. Data: 2002-02-13 10:22:51
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Marta Marciniszyn wrote:
    > Pracodawca "wspomnial" cos o mozliwosci dalszego zatrudnienia, ale tylko
    > wtedy gdy prowadzi sie wlasna dzialalnosc gospodarcza...

    zastanow sie dobrze zanim sie zdecydujesz.
    ja niedawno tez znalzlam prace dokladnie odpowiadajaca moim
    zainteresowaniom , ale zrezygnowalam wlasnie ze wzgledu na to ze chcieli
    zatrudnic mnie po okresie probnym wylacznie jesli bede miala wlasna
    dzialalnosc gospodarcza.
    wady:
    - nie masz zadnych uprawnien pracowniczych, traktuja cie nie jak pracownika
    tylko jak podnajeta firme. no, chyba ze sie dogadasz z pracodawca ale
    zawsze moze im cos odbic albo przyjda jeszcze gorsze czay i... no wlasnie.
    - jesli interesuje cie wziecie kredytu (np. mieszkaniowego) to zapomnij,
    bez umowy o prace praktycznie niewykonalne.
    - jesli przestana ci placic to jestes na przegranej pozycji. nawet jak ich
    pozwiesz to sie bedzie wloklo calymi latami. z umowa o dzielo idziesz do
    sadu pracy i wlecze sie "jedynie" miesiacami. a to jednak roznica :)
    - druga rzecz jesli przestana ci placic: opaty ktore cie obowiazuja i tak
    musisz ujscic. nikogo nie interesuje ze tobie nie zaplacili. o zus chodzi i
    sama nie wiem co jeszcze, ale moj kolega z bylej pracy mial taki problem.
    - no i jak mowili inni dochodza ci pewne oplaty, sama musisz oplacac zus
    itp.
    - a jako firma zawsze mozesz sie spodziewac kontroli. a na nik mozna
    liczyc, zawsze wyszperaja jakies niezgodnosci i wtedy bulisz.

    generalnie wydaje mi sie ze warto wlasna dzialalnosc zakladac wylacznie
    jesli z zalozenia pracujesz na rzecz kilku firm (nie koniecznie ciagle tych
    samych). no i w pewniejszych czasach. bo przy dzisiejszej koniunkturze sa
    duze szanse ze firma bedzie miala problemy a wtedy ty rowniez bedziesz
    miala problemy z firma....

    zycze podjecia slusznej decyzji :)
    pat
    --
    Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
    PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

  • 7. Data: 2002-02-14 22:18:03
    Od: "asan" <a...@a...pl>

    Witam,

    W ubieglym roku skonczylem liceum handlowe uzyskujac tytul technika
    handlowca wraz z matura. Chcialbym podjac prace. Jestem dobrze przygotowany
    do pracy w tym zawodzie, oraz dodatkow jako plus jestem dobry z informatyki,
    posiadam prawo jazdy. Bezplatnie nawet uczeszczalem na 9 miesiaczna praktyke
    juz od razu po szkole, sam dobrowolnie, by podszkolic sie praktycznie, a nie
    siedziec w domu bo nie ma roboty. Teraz chcialnym podjac prace, mam z tym
    problem. Poradzcie mi, jak szukac, jak najlepiej sie sprzedac.

    Oprocz tego studjuje zaocznie. Dodam ze jestem z woj. slaskiego a dokladnie
    z Tarnowskich Gor.

    Licze na pomoc w Waszej strony. Z gory dzieki

  • 8. Data: 2002-02-15 08:34:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Tu firma OS_by_eMail.

    Na wstępie pragnę pogratulować! wysyłając
    tego maila wygrał Pan promocyjny zestaw w
    naszej firmie - instalka Solarisa na Intela -
    proszę tylko podać rozmiar paczki:
    a) 1.44MB
    b) 1.2MB
    c) 720kB
    d) 360 kB

    Jeżeli nie określi Pan rozmiaru wyślemy pełen
    pakiet zawierający wszystkie możliwości.

    Jak zawsze oddana - wasza ulubiona firma OS_by_eMail.

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 9. Data: 2002-02-15 14:09:45
    Od: <w...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 14:26:33 +0100, "Odi" <l...@a...waw.pl> wrote:

    >http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/articl
    e?Site=DW&Date=20020215&C
    >ategory=MAGAZYN&ArtNo=202140006&Ref=AR
    >
    >Jak przeczytacie to dajcie znac co o tym myslicie

    Jesli dobrze pamietam, to takie reportaze pisal Jacek Snopkiewicz....
    ogolnie artykul ok, szkoda tylko ze autor nie zadal sobie trudu i nie
    pomieszkal na dworcu chociaz z tydzien...
    Th3 4b0v3 v3rY |mp0rt4nT m3ss4g3 w4s p0sTeD by -=c0unt.z3r0=-
    3m4iL: z...@e...com GG#1838927 GSM+48608858154