PracaGrupypl.praca.dyskusje › ominiecie zakazu konkurencji ??

  • 1. Data: 2002-02-12 22:30:20
    Temat: ominiecie zakazu konkurencji ??
    Od: "Paweł" <k...@p...onet.pl>

    Mialem z firma podpisana umowe o dzielo . Bylo tam jako jeden z punktow
    napisane, ze nie moge przez 3 miesiace po rozwiazaniu umowy pracowac w
    firmie swiadczacej podobne uslugi ani zakladac wlasnej tego typu firmy ani
    uzywac gdzie indziej know-how ani technik sprzedazy. Byla to firma zajmujaca
    sie hostingiem. Teraz znalazlem prace w innej tego typu firmie na lepszych
    warunkach - jako menadzer. Sprawa wydaje sie byc o tyle latwiejsza, ze
    wlasciciel tej nowej firmy ma rowniez firme swiadczaca uslugi turystyczne
    (nie znam szzcegolow).

    Czy jesli on mnie zatrudni w tej drugiej firmie to ta poprzednia nie bedzie
    mogla mi nic zorbic?

    A co z wykorzystaniem zdobytej wiedzy jak przeprowadzac spotkania handlowe.
    Czy moge ja wykorzystywac? Przeciez produkt handlowy pt. "hosting +
    prezentacja we wlasnej bazie firm" mozna sprzedawac na ograniczona liczbe
    sposobow.

    Pawel

  • 2. Data: 2002-02-12 23:00:41
    Temat: Re: ominiecie zakazu konkurencji ??
    Od: "Paweł" <k...@p...onet.pl>

    > Mialem z firma podpisana umowe o dzielo .

    Pomylilo mi sie - umowa zlecenie.

    Czytajac dalsze posty: nie bylo tam nic powiedziane o ewentualnej
    rekompensacie za ten 3-miesieczny okres. Czy zatem ten punkt nie ma mocy
    prawnej?

    Pawel

  • 3. Data: 2002-02-13 10:26:42
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Ziemek Borowski wrote:
    > Który *.doc? I dlaczego zakładasz że muszą mieć najnmowszego Worda? A
    > RTFa o wiele więcej narzędzi przeczyta. (napisał bym też o wirusach któe
    > w wordowych DOCach lubią się lęgnąć, ale po prawdzie to może dotyczyć
    > i RTFów).

    Z tego co pamiętam (robiłem kiedyś parser RTF'a) to nie ma w RTFie
    możliwości zapisu makr, w ktorych siedzą wirusy => nie ma możliwości
    wysyłania wirusa poprzes RTF.

    Pozdrawiam

    Reik

  • 4. Data: 2002-02-13 10:44:42
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Ja wysyłam w .pdf., i czasami dopisuję do emaila informację, że gdyby
    > dokument okazałby się dla Państwa nieczytelny to proszę o podanie formatu
    > jakim Państwo sobie życzą.
    > Ale z chęcią dowiedziałbym się jak to robią inni i czy wysyłać emailem,
    czy
    > zwykłą pocztą, a może obydwa sposoby jednocześnie?

    a jakim programem konwertujesz z wodra do pdf?
    pozdro
    --
    robert r

  • 5. Data: 2002-02-13 11:33:46
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Koleżanka jest zatrudniona na czas nieokreślony. Dostała wypowiedzenie i
    właśnie w okresie wypowiedzenia okazało się, że jest w ciąży (zaśw. lekarskie
    oczywiście ma). Czy wypowiedzenie pozostaje w mocy?
    dzięki za info
    ste

  • 6. Data: 2002-02-13 11:39:45
    Od: "gawryl" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy miałeś odrębną umowę o ZK?
    > Czy firma wypłaca Ci odszkodowanie z tytułu ww. umowy?

    A jakie to ma znaczenie i na jakiej podstawie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 7. Data: 2002-02-13 12:16:38
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Podobno skladka KRUS znacznie korzystniejsza.
    ok. 200 zl/3 mies = ok. 70 zl/mies
    a ZUS ok. 500/mies

    Czy mozna prowadzic dzialalnosc gosp. uprzednio zapisawszy sie
    do KRUSu i czy nie spowoduje to obowiazku zmiany skladki z KRUS na ZUS,
    lub doplat etc. A wiec, czy rolnik moze byc przedsiebiorca?
    (Jesli tak jest, to wystarczy nabyc wymagany 1 hektar pola (?),
    zarejestrowac sie jako rolnik i dopiero potem zalozyc dzial. gosp.)

    Mike