PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia - wypad na poszukiwania

  • 1. Data: 2006-08-03 08:34:41
    Temat: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl>

    Jako ze wkurza mnie juz zajecie ktore wykonuje w kraju, mam pewien plan
    polegajacy na tym zeby po rozpoczeciu roku akademickiego wziac urlop, wsiasc
    w niedziele w samolot do Dublina, i dac sobie czas do piatku na znalezienie
    zatrudnienia (na razie takiego zeby sie zalapac i miec na biezace zycie - o
    pracy z opcja oszczedzania pomysli sie po otrzasnieciu sie z pierwszego
    szoku). Jezeli sie uda - zostaje, jezeli nie to wracam w piatek i w
    poniedzialek stawiam sie po "urlopie" w pracy jakby nigdy nic.

    Czy wedlug was taki plan ma szanse powodzenia i sens?

    Pzdr, CDD

  • 2. Data: 2006-08-03 08:59:47
    Temat: Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik Clouddancer <c...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:eascf1$7ae$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > poniedzialek stawiam sie po "urlopie" w pracy jakby nigdy nic.
    >
    > Czy wedlug was taki plan ma szanse powodzenia i sens?

    Tez nad tym mysle. Tylko jeszcze trzeba miec gdzie spac i co jesc i jako
    tako umiec jezyk :/

    Laris

  • 3. Data: 2006-08-03 09:27:11
    Od: " " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Laris <m...@o...pl_usun_to> napisał(a):

    > Tez nad tym mysle. Tylko jeszcze trzeba miec gdzie spac i co jesc i jako
    > tako umiec jezyk :/

    Ja mysle o noclegach w jakims hostelu dla turystow :) A angielski... chyba
    przejdzie. Wlasciwie w pracy to prawie tylko angielskiego uzywam... :)

    Pzdr, CDD

  • 4. Data: 2006-08-03 12:42:03
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Clouddancer" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eascf1$7ae$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > poniedzialek stawiam sie po "urlopie" w pracy jakby nigdy nic.
    >
    > Czy wedlug was taki plan ma szanse powodzenia i sens?

    Ma, nie wiem jak wprawdzie w IE, ale moj kolezka ostatnio bedac w UK w
    londku zdroju w ciagu tygodnia lyknal 4 rozmowy, z ktorych tylko jedna
    nagral sobie przed przylotem. Nie wiem jak w tydzien, ale mysle, ze w ciagu
    miesiaca mozna takowa spokojnie znalezc, ja tam na twoim miejscu wzialbym
    full urlop 26 dni, jesli masz, i mysle, ze w tym okresie juz znajdziesz
    robote.
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2006-08-03 17:38:38
    Od: "2m" <n...@n...pl>

    > Czy wedlug was taki plan ma szanse powodzenia i sens?

    Proponowałbym wziąć ze sobą trochę oszczędności. Tydzień to mało.
    Albo poświęcisz się szukaniu pracy, albo zarabianiu na bieżące utrzymanie.
    Nie bawiłbym się w szukanie pracy na chwilę. Jeśli już wiesz, że chcesz
    jechać, to szukaj od razu tego co ciebie zadowoli. Jeśli brakuje kasy,
    popracuj miesiąc fizycznie, a potem się poświęc szukaniu. Znalezienie czegoś
    dobrego nie jest łatwe, ale warto szukać a nie zadowalać się byle czym

    2m

  • 6. Data: 2006-08-03 18:18:16
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Clouddancer <c...@g...pl> zechciał[a] wyrazić opinię:
> [...]
    > nie to wracam w piatek i w poniedzialek stawiam sie po "urlopie" w
    > pracy jakby nigdy nic. Czy wedlug was taki plan ma szanse powodzenia i

    za malo czasu jak bedziesz mial farta i umiejetnosci to na budowie
    dostaneisz moze albo w jakim pubie
    wez urlop na miesiac i kase na 3 miesiace zycia i jedz

  • 7. Data: 2006-08-03 23:33:14
    Od: "TS" <n...@e...no.spam>

    " Clouddancer" <c...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wsiasc
    > w niedziele w samolot do Dublina, i dac sobie czas do piatku na

    Moze sie udac, ale mozna ten plan zmodyfikowac, tak zeby zwiekszyc swoje
    szanse.
    Wejdz na strony:
    www.dublinek.net
    www.gazet.ie
    www.polskidublin.com
    i poszukaj ogloszen o prace. Zazwyczaj brakuje ludzi do pracy, bo wiekszosc
    osob, ktore tu przyjezdza nie zna angielskiego.
    Jesli angielski znasz, to zadzwon, pogadaj i od poniedzialku poustawiaj
    sobie rozmowy kwalifikacyjne.
    Poszukaj tez ofert na stronach irlandzkich:
    www.fas.ie
    www.irishjobs.ie
    www.monster.ie
    www.recruitireland.com
    to powinno na poczatek wystarczec. W kazdym razie poszukaj ogloszen, kup
    jakas karte zdrapke do rozmow z Irlandia i zadzwon wczesniej, moze sie cos
    uda nawet przez telefon zalatwic.

    powodzenia,
    TS.

  • 8. Data: 2006-08-04 09:30:34
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > full urlop 26 dni, jesli masz, i mysle, ze w tym okresie juz znajdziesz
    > robote.

    eche juz mu szef podpisuje...

  • 9. Data: 2006-08-04 11:22:14
    Od: "Abrex" <b...@g...pl>

    > Moze sie udac, ale mozna ten plan zmodyfikowac, tak zeby zwiekszyc swoje
    > szanse.
    > Wejdz na strone

    jest jeszcze www.irlandia.com.pl
    Powodzenia!

  • 10. Data: 2006-08-04 13:38:12
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > eche juz mu szef podpisuje...

    zalezy od szefa - ostatnio moja kolezanka z zespolu balowala 3 tygodnie na
    urlopie...