PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia - wypad na poszukiwania

  • 11. Data: 2006-08-04 19:25:36
    Temat: Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: " Clouddancer" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Serdecznie dziekuje za rady i podpowiedzi, wiele z nich pozwolilo mi dojsc do
    niektorych informacji na skroty nie grzebiac w sieci bez potrzeby.

    Jezeli cos wyjdzie, nie omieszkam sie pochwalic na grupie.

    Pozdrawiam,

    CDD

  • 12. Data: 2006-08-04 22:43:01
    Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl>

    > eche juz mu szef podpisuje...

    Podpisze jak koleś jest dobry i potrzebny w firmie.
    Mi podpisał wszystko co miałem i wyjechałem za granice.
    Nie ukrywam, że w drugiej ręce na wszelki wypadek trzymałem zwolnienie bo w
    końcu do szefa nie tak łatwo się dostać i po co chodzić z piętra na piętro
    bez sensu (-:

  • 13. Data: 2006-08-05 08:22:43
    Od: "TS" <n...@e...no.spam>

    > www.gazet.ie

    Taka mala literowka, mialo byc www.gazeta.ie

    pzdr,
    TS

  • 14. Data: 2006-08-05 16:53:41
    Od: "gslabs" <g...@w...pl>

    " Clouddancer" <c...@g...pl> wrote in message

    > Czy wedlug was taki plan ma szanse powodzenia i sens?

    Taki plan ma jeszcze kilkaset osob ktora przyjedzie wraz z Toba tego samego
    dnia do
    Irlandii, i kilka tysiecy, ktora pojawi sie na irlandzkim rynku pracy z cv w
    reku w tym samym
    tygodniu. Musisz wziac pod uwage konkurencje.

    pozdrawiam
    gslabs

  • 15. Data: 2006-08-05 17:42:26
    Od: "veqt" <v...@g...pl>

    nie.

    --
    Best regards
    Mariusz

    Użytkownik " Clouddancer" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:eascf1$7ae$1@inews.gazeta.pl...

  • 16. Data: 2006-08-05 19:20:35
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    veqt napisał(a):
    > nie.
    Krotka prosba - naucz sie prosze odpowiadac na posty
    --
    badzio

  • 17. Data: 2006-08-06 07:51:28
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    > Zazwyczaj brakuje ludzi do pracy, bo wiekszosc
    > osob, ktore tu przyjezdza nie zna angielskiego.

    a ja czytałem opinie, że osób, które całkiem nieźle znają angielski,
    szczególnie w wakacje, przyjeżdża do
    Irlandii bardzo dużo - i to już nie te czasy, że z dobrym angielskim , po
    dwóch, trzech dniach poszukiwań dostawało się pracę za legendarne 5
    funtów/godzina; podobno Irlandcy i Angielscy pracodawcy mogą teraz przebierać
    w dziesiątkach CV, gdzie większość ofert to od naszych z Polski;

    ja sam nie wiem jaka jest naprawdę sytuacja - nigdy poza Poską pracy nie
    szukałem - moja kumpela wyjechała w lipcu do Anglii, nie do Londynu -

    bardzo duża konkurencja, bardzo dużo osób z Polski przyjechało szukać pracy,
    jej udało się znaleźć pracę, do której na piechotę dochodzi 2 godziny - bo
    autobus za drogi;

  • 18. Data: 2006-08-06 09:52:18
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    forest wrote:

> [...]
    > funtów/godzina; podobno Irlandcy i Angielscy pracodawcy mogą teraz przebierać
    > w dziesiątkach CV, gdzie większość ofert to od naszych z Polski;

    Na forach tematycznych az huczy na temat zapchania rynku, interesuje sie
    tematem.
    To juz ponad dwa lata otwarcia rynku, kto planowal, mial czas troche sie
    nauczyc jezyka.
    Dla specjalistow rynek UK/IE jest wciaz ciekawym miejscem, ale osoby ze
    slabym jezykiem i szukajace pracy "jakiejkolwiek" w tej chwili sa juz
    troche spoznione, w takich sprawach pionierzy, ktorzy mieli odwage
    jechac, zanim inni sprawdzili, zawsze spijaja smietanke.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 19. Data: 2006-08-06 14:47:11
    Od: "TS" <n...@e...no.spam>

    "forest" <g...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Irlandii bardzo dużo - i to już nie te czasy, że z dobrym angielskim , po
    > dwóch, trzech dniach poszukiwań dostawało się pracę

    Oczywiscie masz racje, tyle, ze ja przyjelem za pewnik, ze osoba, ktora
    zaczela watek przyjedzie do Irlandii po wakacjach.
    No i ja tez nie twierdze, ze prace mozna znalezc w ciagu kilku dni.
    Ale nadal wydaje mi sie (byc moze mylnie), ze osoba z bardzo dobrym
    angielskim, jesli przyjedzie we wrzesniu-pazdzierniku to szanse na prace ma.

    pzdr,
    TS.

  • 20. Data: 2006-08-07 04:34:58
    Od: "name" <e...@a...com>

    "Immona" ...

    > Na forach tematycznych az huczy na temat zapchania rynku

    Taka prawda.
    Ale jak ktos CHCE znalezc prace to znajduje.

    PS:
    ciekawe, rzeczy sie dzieja np na rynku mieszkaniowym
    jak w przeciagu 2 lat populacja (dowolnego) miasta w UK zwieksza sie o 10%.
    w 2 lata !!!