PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia - wypad na poszukiwania

  • 21. Data: 2006-08-07 13:44:27
    Temat: Re: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: "gslabs" <g...@w...pl>

    "TS" <n...@e...no.spam> wrote in message
    news:eb4vdi$86o$1@inews.gazeta.pl...

    > No i ja tez nie twierdze, ze prace mozna znalezc w ciagu kilku dni.
    > Ale nadal wydaje mi sie (byc moze mylnie), ze osoba z bardzo dobrym
    > angielskim, jesli przyjedzie we wrzesniu-pazdzierniku to szanse na prace
    > ma.

    Specjalista, mogacy pochwalic sie doswiadczeniem szanse na prace ma
    bez wzgledu na pore roku. A osoby bez kwalifikacji, lub z dyplomem ale bez
    doswiadczenia - czyli te ktore podejmuja sie prostych prac jak sprzatanie,
    magazyn, tasma - ludza sie jeszcze rytmem obowiazujacym kiedys, ze po
    wakacjach
    jest luzniej. Prosze wziac pod uwage, ze wiele ludzi wcale nie ma zamiaru
    opuszczac swoich stanowisk po wakacjach. Rowniez - ciezko jest znalezc prace
    na
    miesiace wakacyjne, gdy pracodawca jak ma do wyboru kogos innego , kto
    deklaruje sie
    pracowac dlugo. A wierzcie mi, ze dzis pracodawcy moga sobie przebierac w
    kandydatach,
    jak jeszcze niedawno Polsce.

    pozdrawiam
    gslabs