PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa w firmie..

  • 1. Data: 2006-08-03 07:00:31
    Temat: rozmowa w firmie..
    Od: "news" <n...@n...pl>

    witam

    moja znajoma szuka pracy, w dziale logistyki ma ponad 4 lata doswiadczenia
    na takim samym stanowisku konczy studia zwiazane z logistyka. Otoz dostala
    zaproszenie do firmy o nazwie bale***** ktora znajduje sie za 3miastem, mily
    Pan na rozmowie poinformowal ze to Ona bedzie pracowała. Omowili
    zarobki,kwestie godziniowe, po prostu przyjal ja do pracy. Osoba ta po
    moich radach nie zwolnila sie z poprzedniej pracy - doradzilem jej zeby
    najpierw podpisała umowe. I co sie okazało? czlowiek do dzis sie nie odezwał
    jak znajoma zadzwoniłą do Niego to on powiedział - to nie bylą zobowiazujaca
    firma. Z przyjemnoscia podam namiary na priv-a

    pozdr

  • 2. Data: 2006-08-03 07:28:50
    Temat: Re: rozmowa w firmie..
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > firma. Z przyjemnoscia podam namiary na priv-a

    takie cos z metalem w nazwie? To jest dośc duza firma w koncu ...
    Ale to, co podpowiedziales koleżance, to jest standard dla osoby, ktora pracuje
    jeszcze, o umowe lub promese na pismie zatrudnienia prosi sie juz od dawna, i
    normalnych ludzi z dobrymi intencjami to nie dziwi, natomiast ściemniacze milkna od
    razu. Takie życie.

    Wojtek