PracaGrupypl.praca.dyskusjeInżynier Automatyk - zarobki ? › Re: Inżynier Automatyk - zarobki ?
    From: "Marek" <w...@w...wik>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inżynier Automatyk - zarobki ?
    Date: Mon, 9 Jan 2006 18:02:39 +0100

    Użytkownik "No-Student" <a...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dptubt$f73$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zalosne...najlepiej, zeby Ci tatus prace zalatwil.

    > Czego ? bo nie za bardzo rozumiem...

    > Niektore tak, ale ja jako pracodawca nigdy nie zwrocilbym na to uwagi.
    > Wazne jest to co kto umie a nie co skonczyl, bo teraz jak sie ma kase to
    > konczy sie najlepsze uczelnie techniczne i nie umie pochodnych czy calek.

    Widze, ze wychodza z Ciebie kompleksy. Majac 20 letnie, bogate doswiadczenie
    faktycznie rodzaj uczelni gra niewielka role. Ale na starcie dobra uczelnia
    to podstawa. Niektorzy pracodawcy, zwlaszcza Ci najwieksi biora garsciami
    absolwentow konkretnej uczelni, bo wiedza jaki poziom reprezentuja, np.
    Intel w Gdansku z PG, Motorola z AGH itd. Sa oczywiscie wyjatki o ktorych
    pisales, ktorzy nie potrafia calki obliczyc, ale to wychodzi na pierwszej
    rozmowie i testach.