PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyka na Uniwersytecie Śląskim

  • 1. Data: 2005-04-15 16:46:47
    Temat: Informatyka na Uniwersytecie Śląskim
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Witam !!!!

    Szukam uzupelniajacych studiow magisterskich kierunek informatyka (tryb
    dzienny), czy ktos studiuje na uniwersytecie slaskim ? jak tam jest ? jakie
    sa przedmioty ? na stronie instytutu nie ma planu zajec (z inforamtora
    wyczytalem ze jest tam specjalizacja INFORMATYKA W NAUKACH
    DOSWIADCZALNYCH... jak dla mnie dziwnie to brzmi), trudno co kolwiek sie
    dowiedziec dzwoniac do dziekanatu.... trzeba pojechac do uczeli ale mam
    spory kawalek...

    czy moze jest inna grupa na taki temat ?

    ------------------
    pozdrawiam tk

  • 2. Data: 2005-04-16 21:09:31
    Temat: Re: Informatyka na Uniwersytecie Śląskim
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > wyczytalem ze jest tam specjalizacja INFORMATYKA W NAUKACH
    > DOSWIADCZALNYCH... jak dla mnie dziwnie to brzmi), trudno co kolwiek sie

    no tak, samych całek cie nauczą.
    ja podobne studia robiłem. po imieniu to hardcore z dala od użyteczności

  • 3. Data: 2005-04-17 07:58:56
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d3ruub$ubl$1@news.dialog.net.pl...

    > no tak, samych całek cie nauczą.
    > ja podobne studia robiłem. po imieniu to hardcore z dala od użyteczności

    A co studiowales i gdzie ?

  • 4. Data: 2005-07-19 18:14:51
    Od: cartman <...@...pl>

    znajoma tam studiuje (uzupelniajace, zaoczne)

    skonczyla licencjat i nie potrafi sama zainstalowac windowsa
    wkurzalo ja to, ze jej postawilem w2003, bo trzeba bylo naciskac
    ctrl+alt+del przy logowaniu

    znala podstawy pascala (na poziomie tutoriala)
    nie znala wogole c, o powazniejszych jezykach nie mowiac

    jesli chodzi o algorytmike, to byla na duzo nizszym poziomie niz u mnie
    (matematyka na tej same uczelni, dzienne)

    lepiej idz do gliwic, jesli mozesz

    pozdrawiam
    patryk