PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyka na Uniwersytecie Śląskim › Informatyka na Uniwersytecie Śląskim
    From: "tk" <k...@o...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Informatyka na Uniwersytecie Śląskim
    Date: Fri, 15 Apr 2005 18:46:47 +0200

    Witam !!!!

    Szukam uzupelniajacych studiow magisterskich kierunek informatyka (tryb
    dzienny), czy ktos studiuje na uniwersytecie slaskim ? jak tam jest ? jakie
    sa przedmioty ? na stronie instytutu nie ma planu zajec (z inforamtora
    wyczytalem ze jest tam specjalizacja INFORMATYKA W NAUKACH
    DOSWIADCZALNYCH... jak dla mnie dziwnie to brzmi), trudno co kolwiek sie
    dowiedziec dzwoniac do dziekanatu.... trzeba pojechac do uczeli ale mam
    spory kawalek...

    czy moze jest inna grupa na taki temat ?

    pozdrawiam tk