PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracownika

  • 1. Data: 2002-02-14 08:57:18
    Temat: Szukam pracownika
    Od: "Corfy" <m...@l...net.pl>

    Użytkownik "svobo" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a4hgd2$nso$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Ka_C" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mówimy o tym samym elemencie rozmowy kwalifikacyjnej ale postrzegamy go z
    > dwóch zupełnie różnych stron.
    > Pracodawca powinien w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej dowiedzieć się
    jakiej
    > wysokości wynagrodzenia oczekuje kandydat. I najprościej dla niego jest
    > zadać pytanie: "ile kandydacie chcecie zarabiać".

    "(> Nic subtelności, kultury, finezji,................
    > po prostu "słoma z lakierek wystaje" a uwzględniając wypowiadane zazwyczaj
    > komentarze to nawet cały "snopek")"

    Ha ha ha ha :-))))))))

  • 2. Data: 2002-02-15 09:14:52
    Temat: Re: Szukam pracownika
    Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń)

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości
    > Moze lepiej powiedziec twardo ze chce tyle to a tyle zarabiac i nie
    schodzic
    > z ceny? Czy moze targowanie w dol ( bo w gore juz nie pociagne ) o
    jakies
    > 5-10% kwoty wyjsciowej jest na miejsciu i normalne przy rozmowach o
    prace.

    Zależy, co i w jaki sposób powiedziałaś na początku. Rozsądny pracodawca,
    jeżeli zechce się targować, to da coś w zamian (dopłaty do szkoleń,
    komórkę czy jakieś inne bonusy), albo przynajmniej obieca, że do staniesz
    tyle co chciałaś w bliskiej przyszłości (np. po okresie próbnym). Myślać
    logicznie - powiedzmy że powiedziałaś, że satysfakcjonuje Cię 5000.
    Jeżeli będziesz zarabiała 4000 (pomimo tego, że zgodziłaś się w końcu na
    taką kwotę) to pewnie nie będziesz do końca usatysfakcjonowana i bedziesz
    nadal szukała pracy (tak bym rozumował będąc na miejscu pracodawcy).

    Jeżeli negocjacje - to coś za coś.

    Oczywiście wszystko IMVHO.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz "gdzie" go to www.google.com

  • 3. Data: 2002-02-17 21:56:45
    Od: c...@a...pl (Cezary Stypulkowski)

    "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message
    > On Sun, 17 Feb 2002 13:20:59 +0100, "Sebol" <l...@s...pl> wrote:

    > AAAAAAAAAA potwor znowu powrocil (to znaczy topic) - radze przeszukac
    > archiwum grupy (grudzien2000-styczen2001) tam jest wszystko w 150
    > postach na ten temat.

    The Never-edning Story... auuu.........

    pozdrówka, Slavo

    p.s. chyba ktoś kiedyś pisał coś o avi..... :-)

  • 4. Data: 2002-02-19 10:19:32
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Mon, 18 Feb 2002 12:02:43 +0100 "boni & klajd" <b...@w...pl>
    nadmienił(a):

    >moja dziewczyna zgarnęła ostatnio 3,50 od strony :-) + 50 za ekspres. a że
    >było 101 stron...... :-)

    A jak wylicza się liczbę stron? Też miałam ostatnio okazję
    przepisywania tekstu na zamówienie i kompletnie nie wiedziałam, jak te
    strony policzyć - czy to mają być strony rękopisu [ale co, jeśli kilka
    stron jest zapisanych w połowie?], czy strony wydrukowane [ale tu znów
    ich liczba zależy od wielkości czcionki, odstępów itd.], tylko że ja
    nie drukowałam - jedynie przepisałam do pliku. I naprawdę nie mam
    pojęcia, jak to przeliczyć... :) I w jaki sposób obliczyć np. tabele
    czy wstawione obrazki, i czy za przepisanie tekstu bardzo
    nieczytelnego płaci się więcej?

    Aha, może ktoś pamięta, jaka jest normatywna strona maszynopisu?
    Chodzi mi o to, że jest na niej określona liczba wierszy i w każdym
    wierszu określona liczba znaków, ale nie pamiętam, ile.

    Pozdrawiam, Carrie