PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ilość etetów

  • 1. Data: 2007-06-15 09:44:04
    Temat: Ilość etetów
    Od: "JIL" <a...@w...pl>

    Witam

    mam pytanie zwiazane z maksymalnym wymiarem czasu pracy
    na jaka laczna liczbe etatow moge byc zatrudnionym?

    konkretna kwestia dotyczy tego, ze jestem pelnoetatowym pracownikiem
    natomiast inna firma proponuje mi prace zdalna rowniez na caly etat
    istnieje mozliosc pracy w takim wymiarze godzin?

    z gory przepraszam jezeli temat nie dotyczy tej grupy ale
    wydala mi sie najodpowiedniejsza

    pozrawiam Artur

  • 2. Data: 2007-06-15 10:04:18
    Temat: Re: Ilość etetów
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu JIL porozsypywal nastepujace haczki:
    > mam pytanie zwiazane z maksymalnym wymiarem czasu pracy
    > na jaka laczna liczbe etatow moge byc zatrudnionym?

    Nijaka

    > konkretna kwestia dotyczy tego, ze jestem pelnoetatowym pracownikiem
    > natomiast inna firma proponuje mi prace zdalna rowniez na caly etat
    > istnieje mozliosc pracy w takim wymiarze godzin?

    No i w czym problem? Nie Ty jeden bedziesz w takiej sytuacji.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-06-15 11:52:40
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "JIL" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > mam pytanie zwiazane z maksymalnym wymiarem czasu pracy
    > na jaka laczna liczbe etatow moge byc zatrudnionym?

    Dowolną. KP reguluje stosunek pracy pracownik - pracodawca.
    Zwróć uwagę na liczbę pojedynczą. Nigdzie nie ma mowy o sumowaniu stosunków
    pracy.
    Wyjątek stanowią enumeratywnie wymienione instytucje których pracownikom nie
    wolno podejmować dodatkowej pracy.

    --
    Jackare