PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia się w KFC?

  • 11. Data: 2003-03-26 19:03:16
    Temat: Re: Ile zarabia się w KFC?
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > nie wiem jak dlugo tam pracujesz, ale ja pracowalem ponad rok i zapewniam
    > cie ze sa w Macu sposoby na zarobienie sobie nie tylko jednej ale nawet
    > dwoch drugich pensji. Po 3 miesiacach pracy powinienes te sposoby poznac.
    Ja
    > moge ci sie przyznac ze w sumie z pensja wyciagalem w Macu na stanowisku
    > pracownika restauracji okolo 2 tys na miesiac.

    nie wiem dla czego ale te "sposoby" nie brzmia specjalnie uczciwie :-(
    gdyby to byly napiwki pewnie bys napisal ale tak ....
    i tak nie lubie maca .

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 12. Data: 2003-03-26 20:21:44
    Od: "diti" <b...@d...agh.edu.pl>

    I w tym sęk , że nie dość że ludzie muszą jeść te świństwa to jeszcze ich
    oszukują pracownicy. Ale cóż. Tak to już jest. Każdy orze jak może. Szkoda
    tylko że prawie zawsze kosztem innych.

    diti

  • 13. Data: 2003-03-26 21:47:32
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "diti" <b...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > I w tym sęk , że nie dość że ludzie muszą jeść te świństwa to jeszcze ich
    > oszukują pracownicy. Ale cóż. Tak to już jest. Każdy orze jak może. Szkoda
    > tylko że prawie zawsze kosztem innych.

    ja zawsze kosztem firmy, nigdy klientow. firma oszukuje ciebie to ty firme -
    i tak ona wychodzi na tym gorzej. gwarantuje wam ze 90 % ludzi pracujacych w
    Macu dluzej niz pol roku tak kombinuje - w koncu jak tu wyzyc za 500 zl. a
    co do pracy w Macu to idzie sie przyzwyczajic, nie jest tak zle. - ja nigdy
    nie narzekalem, ale niestety rozstalismy sie bo moj "najlepszy" kolega mnie
    wydal.

  • 14. Data: 2003-03-26 22:22:03
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > ja zawsze kosztem firmy, nigdy klientow.

    ale smieszne.

    Ci co okradaja panstwo z VATu czy innego podatku tez okradaja ,,tylko panstwo,
    nigdy wspolobywateli!'', ale jakos nie kojarza, ze potem z tego sie robi
    dziura budzetowa i rzad kombinuje jak tu obciac zasilki, zapomogi,
    nie podwyzszyc emerytur, nie dac pielegniarkom itd. Rzad nawet udolny
    z pustego nie naleje, a nieudolny? brr

    a jak kosztem firmy, to co zrobi firma? odbije sobie na klientach, przeciez
    prezes/rada nadzorcza/akcjonariusze nie doloza z ,,wlasnej'' kieszeni....

    bardzo, bardzo smieszne.

    (nie)pozdrawiam

    romekk

  • 15. Data: 2003-03-26 22:44:00
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "diti" <b...@d...agh.edu.pl> writes:

    > I w tym sęk , że nie dość że ludzie muszą jeść te świństwa to jeszcze ich

    MUSZA???? a z batem ci ktos nad glow stoi i goni pod kara wiezienia do
    tego MCD czy jak???

    nie podoba ci sie, nie idz. koniec piesni. zrob sobie wlasne lepsze
    zarcie w domu (tansze bedzie napewno) albo kup gdziesindziej co
    innego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 16. Data: 2003-03-27 15:34:31
    Od: "diti" <b...@d...agh.edu.pl>

    Nigdy nie mówiłem , że tam jadam :) ! Trochę opanowania ! Powiedziałem że
    "ludzie (!!! nie ja !) muszą jeść to świństwo". To akurat prawda że
    rzeczywiście nie muszą tego jeść ale skoro już tam są to nie mają większego
    wyboru, a na dodatek jeszcze albo nie dostają "całego świństwa" za które
    zapłacili albo płacą za nie o wiele za dużo.
    I po co się tak rzucasz :) ! ?

  • 17. Data: 2003-03-27 16:32:11
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    diti <b...@d...agh.edu.pl> wrote:
> [...]
    > wyboru, a na dodatek jeszcze albo nie dostają "całego świństwa" za które
    > zapłacili albo płacą za nie o wiele za dużo.

    poniewaz NIKT nie MUSI tego jesc.
    Jak ktos tam juz jest ;-) to tez z wlasnej nieprzymuszonej woli.
    I jest tam dlatego, ze CHCE to jesc. to niejaka roznica.

    dokladnie tak samo jest z pracownikami - jesli tam pracuja, to dlatego,
    ze CHCA tam pracowac i ze zgodzili sie DOBROWOLNIE na takie a nie inne
    warunki. To ze warunki sa podle nie tlumaczy zlodziejstwa.

    pozdrawiam

    romekk

  • 18. Data: 2003-03-30 10:58:00
    Od: "ALICJA" <a...@w...pl>