PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejny raz o sytuacji w Polsce

  • 1. Data: 2003-09-20 09:20:47
    Temat: Kolejny raz o sytuacji w Polsce
    Od: "m...@o...pl" <b...@o...pl>

    taka sytuacja jaka teraz jest w Polsce bedzie trwac dopoki nie urzadzi sie
    swego rodzaju Norymbergi dla komunistow, zeby wyplenic te zaraze. Aliantom w
    1945 roku zabraklo konsekwencji zeby oczyscic swiat z konunizmu (gdyby
    Amerykanie zrzucili pare bomb atomowych na ZSRR, zanim Rosjanie ukradli im na
    nie technologie poszloby im to szybciej niz z Japonia), lepszej okazji juz
    potem nie bylo w historii

    tymczasem w polsce od 60 lat rzadza towarzysze przyniesieni nam na sowieckich
    bagnetach i ich ustawione dzieci, dlatego jest

  • 2. Data: 2003-09-20 09:30:04
    Temat: Re: Kolejny raz o sytuacji w Polsce
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    m...@o...pl wrote:
    > tymczasem w polsce od 60 lat rzadza towarzysze przyniesieni nam na
    > sowieckich bagnetach i ich ustawione dzieci, dlatego jest

    Amen
    Cos jeszcze chcesz dodac?

  • 3. Data: 2003-09-20 10:07:36
    Od: Wojtek <g...@o...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Amen
    > Cos jeszcze chcesz dodac?

    Ja bym dodal: "Balcerowicz musi odejsc"!

    wojtek

  • 4. Data: 2003-09-20 13:29:42
    Od: kRzys punkRacy <p...@N...interia.pl>

    On 20 Sep 2003 11:20:47 +0200, "m...@o...pl" <b...@o...pl>
    wrote:

    >Amerykanie zrzucili pare bomb atomowych na ZSRR, zanim Rosjanie ukradli im na
    >nie technologie poszloby im to szybciej niz z Japonia), lepszej okazji juz
    >potem nie bylo w historii
    technologi nie zdobyli by bez pomocy naukowcow pracujacych nad
    projektem, niektorzy z przekonan ideologicznych, niektorzy uwazajac,
    ze taka bron powinna posiadac wiecej niz jedna potega. niedawno byl
    program poswiecony tem tematowi, pana woloszanskiego.
    >tymczasem w polsce od 60 lat rzadza towarzysze przyniesieni nam na sowieckich
    >bagnetach i ich ustawione dzieci, dlatego jest
    masz racje, najlepiej usiasc przed komputerem, przy vodeczce z
    kolegami, przy winie przed sklepem i rozmyslac o tym co bylo 60lat
    temu, o aliantach, komunistach, rewolucji.. z pewnoscia pomoze to nam
    w obecnej sytuacji, w poszukiwaniu pracy i naprawianiu swiata.

    --
    -[ kRzys punkRacy :: punkracy[wiesz_malpa]interia.pl ]--
    -------------[ www.wzorowy.prv.pl :: gg154039 ]---------

  • 5. Data: 2003-09-20 14:12:06
    Od: "mer" <m...@o...pl>

> [...]
    nam w obecnej
    sytuacji, w poszukiwaniu pracy i naprawianiu swiata.

    Nie masz racji, ze kpisz. Uswiadomienie sobie przyczyn sytuacji, która chcemy zmienic
    to juz polowa
    sukcesu, bo pozwala znalezc srodek zaradczy.

    mer

  • 6. Data: 2003-09-20 17:34:41
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "m...@o...pl" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sowieckich
    > bagnetach i ich ustawione dzieci, dlatego jest

    no i?
    cos wniosles nowego w ta szara rzeczywsistosc?
    taak.. Polska - pepek swiata.. a Polacy narod wybrany...
    komunisci do gazu a ksieza na ksiezyc?
    przeciez to wszyscy sa winni dookola.. tylko nie my...
    a do wyborow idzie... 40-50% spoleczenstwa.... itp...

    bez pozdr
    Czarek

  • 7. Data: 2003-09-20 18:03:01
    Od: kRzys punkRacy <p...@N...interia.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003 16:12:06 +0200, "mer" <m...@o...pl> wrote:
    >Nie masz racji, ze kpisz. Uswiadomienie sobie przyczyn sytuacji, która chcemy
    zmienic to juz polowa
    >sukcesu, bo pozwala znalezc srodek zaradczy.
    od 14 lat co kadencje szukaja innego srodka zaradczego..
    to, ze uswiadomisz sobie przyczyne to jedno, a czy ktos temu zaradzi
    na przyszlosc to drugie. chyba na tym swiecie, w tym kraju nie ma
    tylko post komunistow i post solidarnosciowcow..

  • 8. Data: 2003-09-20 21:17:35
    Od: "mer" <m...@o...pl>

> [...]
    > na przyszlosc to drugie. chyba na tym swiecie, w tym kraju nie ma
    > tylko post komunistow i post solidarnosciowcow..

    Moim zdaniem nikt nie szuka innego środka zaradzczego. Od 14 lat jest próbowany ten
    sam system.
    Zaradzic temu możesz ty, ja i inni a nie jakiś "ktoś".
    W Polsce będzie źle tak długo jak będziemy sie oglądać na jakiegoś "ktosia"

    mer

  • 9. Data: 2003-09-22 10:26:23
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek" <t...@s...tenbit.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "m...@o...pl" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > cos wniosles nowego w ta szara rzeczywsistosc?
    > taak.. Polska - pepek swiata.. a Polacy narod wybrany...
    > komunisci do gazu a ksieza na ksiezyc?

    Zapomniałeś jeszcze o "Polska od morza do morza" no i oczywiście to
    ostatnie: "Nicea albo śmierć...";-)))
    yamma

  • 10. Data: 2003-09-22 10:30:46
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    m...@o...pl <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    sowieckich
    > bagnetach i ich ustawione dzieci, dlatego jest

    Zamiast smarować takie propagandowe brednie jakby żywcem przeniesione z
    minionej epoki, to lepiej pójdź po rozum do głowy.

    Jest potężne narzędzie, które nazywa się "kartka wyborcza". Zrób z tego
    narzędzia dobry uzytek - znacznie to lepsze niż biadolić, lamentować czy
    wierzyć w jakieś UFO i inne science-fiction.