PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie po stazu absolwenckim

  • 1. Data: 2003-09-20 07:40:04
    Temat: zatrudnienie po stazu absolwenckim
    Od: "puben" <p...@i...pl>

    jak wyglada obecne sprawa z konecznoscia zatrudnienia po stazu?
    pracodawca musi czy moze zatrudnic absolwenta przynajmniej na miesiac po
    okresie stazu???

    pozdrawiam
    puben

  • 2. Data: 2003-09-20 07:55:03
    Temat: Re: zatrudnienie po stazu absolwenckim
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > jak wyglada obecne sprawa z konecznoscia zatrudnienia po stazu?
    > pracodawca musi czy moze zatrudnic absolwenta przynajmniej na miesiac po
    > okresie stazu???

    moze i musi:
    moze - to jego wybor
    musi - inaczej czestokroc niedostanie stazysty, a podytkowane jest to
    wzrostem wskaznikow zatrudnienia po stazu ;)

    Jean

  • 3. Data: 2003-09-20 12:34:36
    Od: "puben" <p...@i...pl>

    > moze i musi:
    > moze - to jego wybor
    > musi - inaczej czestokroc niedostanie stazysty, a podytkowane jest to
    > wzrostem wskaznikow zatrudnienia po stazu ;)

    ten pracodawca ma zakaz przyjmowania chocby na miesiac bo nie ma etatow.
    ale jesli nie bedzie mial obowiazku zatrudnienia mnie po stazu to na ten
    staz mnie
    moze wziasc bo za mnie nie placi
    a dla mnie to juz cos taki staz
    pozdrawiam
    puben

  • 4. Data: 2003-09-23 08:24:03
    Od: "Dora" <d...@W...onet.pl>

> [...]
    > musi - inaczej czestokroc niedostanie stazysty, a podytkowane jest to
    > wzrostem wskaznikow zatrudnienia po stazu ;)

    No to zaraz mnie szlag trafi jaśnisty! Wygląda na to że pracując - przepraszam
    odbywając staż w Urzędzie Miejskim - nie mam szansy na normalną umowę o pracę
    ponieważ chyba ma miejsce swoista zmowa między UM a PUP. Stażyści u nas są na
    pożądku dziennym - co pół roku zmienia się grupka osób - 5-8 szt. którzy
    odchodzą i przychodzą - rotacja niesamowita. Każdy z nich na odchodne słyszy
    że PUP nie sfinansuje kolejnego półrocza bo nie ma kasy. A z czego biorą
    kolejnych stażystów?! Dlaczego w takim razie UM nie ponosi kary za to ze
    stażyście nie proponuje miejsca pracy po odbyciu stażu-skoro piszesz że nie
    dostałby kolejnych stażystów?

    Co jest grane?!

    Mi zostało pół roku do końca (miałam tą niewątpliwą przyjemność dostać staż
    roczny!) - oczywiście na początku zapowiedziano mam że od naszej pracy zależy
    czy z tych stanowisk będą w przyszłości etaty (nasza grupa 5 osób tworzy
    przełom w UM - stworzyliśmy nowy "wydział" w UM). Ale już od samego poczatku
    było wiadomo ze po roku UM nie będzie stać na stworzenie aż 5 etatów na raz -
    UM nie stać na to! Dlaczego więc robi sie z nas debili?

    Dora

  • 5. Data: 2003-09-23 15:36:28
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    [ciach] Dlaczego w takim razie UM nie ponosi kary za to ze
> [...]
    raz -
    > UM nie stać na to! Dlaczego więc robi sie z nas debili?

    UM, UG i starostwa to inna bajka, sa po prostu uklady polityczne i juz

    Jean

  • 6. Data: 2003-09-24 08:32:28
    Od: "Dora" <d...@W...onet.pl>

    > UM, UG i starostwa to inna bajka, sa po prostu uklady polityczne i juz
    >
    > Jean

    Teraz to i ja widze po otoczeniu moim urzędowym - co wolno wojewodzie ....
    Aż sama sobie współczuje że dałam sie w to wciągnąć - ale jakiż miałam wybór -
    skoro taki rynek pracy a nie inny.
    Nie raz widze minę rozmówcy, kiedy pada odpowiedź gdzie pracuje.....urząd?
    ooooo.......

    Pozdr
    Dora