PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za Asystenta??

  • 1. Data: 2004-09-27 14:51:37
    Temat: Ile za Asystenta??
    Od: Pluszowy <m...@m...pl>

    Wybieran sie na rozmowe o pracy na stanowisku Asystent Prezesz Zarzadu.
    Firma to rozwijajacy sie importer samochodow z roczna sprzedaza okolo
    500 samochodow. Poza standardowymi zadaniami asystenckimi stanowisko
    wiaze sie z raportowaniem do spolki matki, zarzadzaniem flota, etc.
    Dodatkowo dosyc duzo stresu i nienormowany czas pracy.
    Ile za takie cos mozna chciec??

    Pluszowy

  • 2. Data: 2004-09-27 15:17:26
    Temat: Re: Ile za Asystenta??
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@m...pl> napisal(a):
> [...]
    > wiaze sie z raportowaniem do spolki matki, zarzadzaniem flota, etc.
    > Dodatkowo dosyc duzo stresu i nienormowany czas pracy.

    Miasto!
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-09-27 16:29:01
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiaze sie z raportowaniem do spolki matki, zarzadzaniem flota, etc.
    > Dodatkowo dosyc duzo stresu i nienormowany czas pracy.

    3200 brutto

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-09-27 18:00:11
    Od: Pluszowy <m...@m...pl>

    In article <cj9au6$erk$3@nemesis.news.tpi.pl>, s...@s...eu.org
    says...
    > Miasto!
    Kraków

    Pluszowy

  • 5. Data: 2004-09-27 18:18:36
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Pluszowy napisał(a):

    > Wybieran sie na rozmowe o pracy na stanowisku Asystent Prezesz Zarzadu.
    > Firma to rozwijajacy sie importer samochodow z roczna sprzedaza okolo
    > 500 samochodow.

    500 samochód rocznie ? niecałe 2 samochody dziennie,ile osób tam pracuje?

  • 6. Data: 2004-09-27 18:44:50
    Od: Pluszowy <m...@m...pl>

    In article <cj9lif$qpt$2@atlantis.news.tpi.pl>, g...@z...pbz
    says...
    > 500 samochód rocznie ? niecałe 2 samochody dziennie,ile osób tam pracuje?
    Nie wiem dokladnie ale tak pi drzwi to do 20 .

    Pluszowy

  • 7. Data: 2004-09-27 22:13:45
    Od: "FuBu" <w...@o...beztego.pl>

    Z PRZYJEMNOSCIA kosztuje to ok 3500zl ale nie wiem ile cenisz siebie za
    przyjemnosc.
    Moze lubisz tylko kobiety?...

    A tak na powaznie: pamietaj, ze asystent ma te same obowiazki co asystentka.
    Chyba, ze to akceptujesz

    .