PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie? › Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
  • Data: 2005-05-16 07:39:04
    Temat: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
    Od: " Anka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    własnie dostałam zaproszenie na rozmowę do Warszawy. Praca biurowa - mała
    firma. Skonczylam studia, ma niewielkie doświadczenie (1/2 roku pracy).

    Zupełnie jednak nie wiem ile chcę (a raczej powinnam zarabiać) zarabiać.
    Jako, że dotychczas nie wyściubiłam nosa (zawodowo) poza Lublin w którym
    mieszkam nie bardzo się orientuję ile moge potrzebować na zycie w Warszawie,
    tym bardziej że mieszkłam dotychczas z rodzicami.
    Wymagania w Lublinie są inne, wspolne mieszkanie z rodzicami tez pozwala na
    niezbyt wygórowane wymagania dot. pensji. No życie na ścianie wschodniej to
    jedank co innego.
    Ile kosztuje więc zycie w stolicy?

    Wynajęcie pokoju + jedzenie + przejazdy + drobne kieszonkowe (+ coś do
    odłożenia??????)

    Ile potrzebuję zarabiac żeby móc wyżyć w Warszawie?

    Pozdrawiam
    Anka