PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile sie czeka na odpowiedz przy aplikowaniu online ?

  • 1. Data: 2003-10-15 09:25:00
    Temat: Ile sie czeka na odpowiedz przy aplikowaniu online ?
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    Moze mi ktos powiedziec ile czasu srednio czeka sie na odpowiedz z firmy do
    ktorej wyslalo sie dokumenty za posrednictwem ich aplikacji online ? Chodzi
    tu o duza korporacje typu Unilever, L'Oreal itp.

    Pozdrawiam

    Z."Teq" Rogon

  • 2. Data: 2003-10-15 11:49:36
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Chodzi
    > tu o duza korporacje typu Unilever, L'Oreal itp.

    Najczesciej nieskonczenie dlugo

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 3. Data: 2003-10-15 12:44:27
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Teq <z...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ktorej wyslalo sie dokumenty za posrednictwem ich aplikacji online ? Chodzi
    > tu o duza korporacje typu Unilever, L'Oreal itp.

    Można czekać 1 minutę, 1 godzinę, jeden dzień, dwa dni, tydzień, dwa
    tygodnie .... wieczność.

  • 4. Data: 2003-10-15 12:48:02
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich

    > ktorej wyslalo sie dokumenty za posrednictwem ich aplikacji online

    o ile jet to poprawna maszynka to tak z 35 sekund... ;)

    dostajac info ... dziekujem za złaożenie itp... aplikacj azostała przesłana
    do dzialu itp

  • 5. Data: 2003-10-15 13:04:09
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > o ile jet to poprawna maszynka to tak z 35 sekund... ;)
    > dostajac info ... dziekujem za złaożenie itp... aplikacj azostała
    przesłana
    > do dzialu itp

    hehe, no tak, tyle tez sie naczekalem, aczkolwiek pytajac o odpowiedz mialem
    na mysli ile czasu zajmuje im przerobienie danej aplikacji i jej wyrzucenie
    do smietnika lub wziecie pod uwage i zaproszenie na rozmowe.

  • 6. Data: 2003-10-17 19:06:30
    Od: "Dagomar" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Teq" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > do
    > Chodzi
    >
    > Najczesciej nieskonczenie dlugo
    >
    > --
    Cześć

    Ja miałem przypadek gdy firma zaprosiła mnie na rozmowę następnego dnia po
    wysłaniu aplikacji miałem też taki gdy
    odezwali się po 3 miesiącach!
    Tak na moje doświadczenie to wygląda że gdy przez dwa tygodnie brak odzewu
    to sznase dramatycznie maleją.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-10-19 08:07:09
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Dagomar" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja miałem przypadek gdy firma zaprosiła mnie na rozmowę następnego dnia po
    > wysłaniu aplikacji miałem też taki gdy
    > odezwali się po 3 miesiącach!

    Tak równiez bywalo w mojej karierze.