PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile dostaje sprzedawca w salonie gsm ?

  • 1. Data: 2003-01-29 20:13:49
    Temat: Ile dostaje sprzedawca w salonie gsm ?
    Od: "ARTUR" <b...@g...pl>

    Ile placi sie spec. sprzedazy, u autoryzowanego przedsawiciela (idea, plus
    or era)gsm ??

    p; A.

  • 2. Data: 2003-01-30 12:16:58
    Temat: Re: Ile dostaje sprzedawca w salonie gsm ?
    Od: "MindCrasher" <m...@o...pl>

    Byłem swego czasu troche tak sztuka dla sztuki , rozmowa dla rozmowy, na
    rozmowie u dealera Plusa w Rzeszowie na pytanie "ILE???" pani skromnie,
    robąc dobrą mninę do złej gry powiedziała: "na okresie próbnym minimalna
    krajowa" - to znaczy że jeśli jesteś absolwentem to minimalną mogą ci
    obniżyć o 20% i dostaniesz 450 zł na rękę.
    -------ach te bogate firmy.............

    PZDR.

  • 3. Data: 2003-01-30 19:41:24
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    ....... to znaczy że jeśli jesteś absolwentem to minimalną mogą ci
    > obniżyć o 20% i dostaniesz 450 zł na rękę.
    > -------ach te bogate firmy.............
    >
    > PZDR.

    Minimalna to minimalna, chyba nie można jej obniżyć ?

    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-02 13:50:55
    Od: "MindCrasher" <m...@o...pl>

    > Minimalna to minimalna, chyba nie można jej obniżyć ?

    Absolwentowi można.

  • 5. Data: 2003-02-02 16:16:43
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Ale bedzie to staż a nie "normalna"praca. Minimalnej placy nie można
    obniżyczyć.
    AP