PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle czasu na wypłatę za dlegację › Ile czasu na wypłatę za dlegację
  • Data: 2006-12-06 15:48:13
    Temat: Ile czasu na wypłatę za dlegację
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem. Ile czasu ma pracodawca na zwrot kosztów związanych
    z delegacją? Nie ma tego określonego w układzie zbiorowym ani w
    regulaminie płacy, więc podobno obowiązują takie zasady jak w
    strefie budżetowej. Tylko nigdzie nie mogę ich znaleźć.

    Jak ktoś może to nich podpowie (ustawa/rozporządzenie mile
    widziane).

    Czy jeżeli pracodawca przekroczył termin to należą mi się odsetki
    ustawowe/karne?

    Pozdrawiam

    Paweł