PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile Zarabia srednio Informatyk w Polsce

  • 21. Data: 2002-06-04 18:19:13
    Temat: Re: Ile Zarabia srednio Informatyk w Polsce
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 4 Jun 2002 14:58:10 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    [ciach...]
    >W firmach nie-IT moze i Pan Administrator costam zarabia (jak firma dobra
    >i wszystkim dobrze placi), ale i tych nie ma tak duzo. I tam nie potrzeba
    >'wymiataczy' tylko sprawnych administratorow / help deskow.
    Chciales powiedziec waskiej klasy specjalistow a nie ludzi orkiestr
    (czego ja jeszcze w robocie nie roilem>>> ) :))))))
    [ciach...]
    >niestety nie.
    >tam nie jest raj, tylko jest sluzba zdrowia w ktora sie inwestuje od wielu lat
    >duze kwoty.
    >to procentuje tym, ze obecnie prowincjonalny szpital w USA ma wiecej sprzetu
    >robiacego PING niz najlepsze polskie kliniki. A to dzieki tego typu
    >urzadzeniom mozna ludziom relanie pomagac w sytuacjach zagrozenia zycia.
    Piszesz o ludziach majacych ubezpieczenie zdrowotne na poziomie
    wiekszym niz standartowe. nie bez przesady USA nie jest rajem na ziemi
    za to maja najdrozszych lekarzy na swiecie.
    [ciach...]
    >Jak zachorujesz w Skirolawkach to sie dowiesz, ze prywatni maja karetki (trzy)
    >ktore nie pojada dalej jak 50 km od Warszawy / Gdanska / Katowic i paru innych
    >miast.
    Ehh juz tak zupelnie OT chyba na Onecie przedstawiono wyniki badan
    dot. tzw. przezywalnosci w spitalach i w prywatnych bylo to pare
    procent mniej niz w szpitalach nonprofit (np szpital pod wezwaniem
    swietego mormona) Dlaczego to chyba zdajesz sobie sprawe.

    Pzdr
    Limfo

  • 22. Data: 2002-06-04 19:43:07
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w

    : >> NIe bzdury, tylko fakty.
    :
    : > Nie fakty, tylko oczywiste bzdury.
    :
    : jesli masz w bliskiej rodzinie lekarza pracujacego w dobrym szpitalu ORAZ
    : stomatologa, to byc moze w Twoim wypadku sa to oczywiste bzdury...

    On ma kartę VIP-a. Dlatego nie zna normalnej służby zdrowia w Polsce.

    --
    Jag

  • 23. Data: 2002-06-04 20:55:22
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Yyy, no to pomyłka, myślałem o Macieju Łopacińskim, ale chyba pomyliłem
    stanowiska.
    > :)

    Nie wszyscy "informatycy" w tej firmie podlegaja pod ten pion ....

    --
    Jacek

  • 24. Data: 2002-06-04 20:58:08
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jag" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > : stomatologa, to byc moze w Twoim wypadku sa to oczywiste bzdury...
    >
    > On ma kartę VIP-a. Dlatego nie zna normalnej służby zdrowia w Polsce.

    A ty znasz normalna, publiczna sluzbe zdrowia w USA ?

    --
    Jacek