PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma farmaceutyczna

  • 1. Data: 2003-07-16 21:13:09
    Temat: Firma farmaceutyczna
    Od: "Grzegorz" <b...@h...pl>

    Jestem zaproszony na rozmowe kwalifikacyjna na stanowisko przedstawiciela
    handlowego.
    Chcialbym sie dowiedziec czego mozna sie spodziewac na takiej rozmowie
    ,jakie sa warunki pracy i jakiego wynagrodzenia żadać.Firma jest z
    wilkopolski oa dokladniej to Cefarm

  • 2. Data: 2003-07-17 21:48:34
    Temat: Re: Firma farmaceutyczna
    Od: "Dieter" <t...@w...pl>

    Wiem jak jest w krakowskim cefarmie. W porownaniu do tego co bylo jeszcze
    rok temu to zrobilo sie naprawde nieciekawie (moja mama pracuje tam 30 lat).
    Cefarm zostal przejety przez PGF i od tamtej pory nie ma godzin
    nadliczbowych, nie dostali 13-ej pensji i zwalniaja ludzi zatrudniajac
    mlodziez po studiach bo nie trzeba placic wyslugi lat i tyraja za 1200 zl.

    Dieter