PracaGrupypl.praca.dyskusje › IT / MiltonKeynes

  • 1. Data: 2006-06-22 18:33:07
    Temat: IT / MiltonKeynes
    Od: "mareK" <m...@p...onet.eu>

    Witam,

    czy ktos moze udzielic informacji jak wyglada sytuacja w branzy IT (Java/PHP)
    w miescie MiltonKeynes w Anglii.

    Jakie sa mozliwosci podjecia pracy wakacyjnej (ew. dluzej) na stanowisku
    programisty Java badz php, tester oprogramowania.
    Czy jako student z niewielkim doswiadczeniem, realnym jest znalezienie
    interesujacej mnie pracy.

    pozdrawiam,
    marek

  • 2. Data: 2006-06-23 06:39:06
    Temat: Re: IT / MiltonKeynes
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    mareK napisał(a):
> [...]
    > programisty Java badz php, tester oprogramowania.
    > Czy jako student z niewielkim doswiadczeniem, realnym jest znalezienie

    Proponował bym iść do jakiejś polskiej firmy i zobaczyć jak wygląda
    praca w firmie przy dużych projektach, zweryfikować swoją wiedze a potem
    porywać się na Anglię.
    Ale to tylko moje osobiste zdanie.

  • 3. Data: 2006-06-23 08:30:54
    Od: "Malina" <a...@p...onet.pl>

    Jak zwykle opinia Tomka na temat pracy jest wiazaca i jednoznaczna poarta na
    zdobytych doswiadczeniach, w tej brak jednak kluczowego slowa - PODOBNO.

    ps. Tez szukalem pracy na wyspach i z tego co sie dowiedzialem to bez
    doswiadczenia nie ma sie co porywac.
    Ale warto probowac.
    Jak cos znajdziesz to prosze o podzielenie sie wrazeniami.
    Pozdrawiam Malina.

  • 4. Data: 2006-06-23 09:04:12
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Malina napisał(a):
    > Jak zwykle opinia Tomka na temat pracy jest wiazaca i jednoznaczna poarta na
    > zdobytych doswiadczeniach, w tej brak jednak kluczowego slowa - PODOBNO.
    Ale chodzi z tym -PODOBNO?

> [...]
    > doswiadczenia nie ma sie co porywac.
    > Ale warto probowac.
    > Jak cos znajdziesz to prosze o podzielenie sie wrazeniami.
    ja tu chyba czegoś nie rozumiem - " szukałem" - "Malina" .

    p.s Odpisuje się pod postem jak jeszcze tego nie wiesz.