PracaGrupypl.praca.dyskusje › INFORMATYK - w czym się specjalizować ?

  • 21. Data: 2004-02-03 08:39:05
    Temat: Re: INFORMATYK - w czym się specjalizować ? SIEĆ
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Luccc wrote:
    > A dlaczego nie olać software (znać pobieżnie) i zająć się SIECIAMI ?
    > Z tego jest zaje...ta kasa i jeszcze lepsza nadejdzie.

    ee nie..po co robic konkurencje ;))

    a na powaznie..to troche w tym racji :)

    m.

  • 22. Data: 2004-02-03 16:07:38
    Temat: Re: INFORMATYK - w czym się specjalizować ?
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    jacek kowlaski wrote:

    > Witam studiuję na 1 roku informatyki i chcialem zapytać nad jakim językiem
    > programowania/oprogramowaniem i w ogóle jakim działem informatyki się skupić

    na grafice zolwia :)

    a powaznie to zainteresuje sie menadzerowaniem projektow

    kuba
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 23. Data: 2004-02-03 22:25:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2004 17:07:38 +0100, qubacz <q...@g...pl> wklepał(-a):

    >a powaznie to zainteresuje sie menadzerowaniem projektow

    Proponuję też przypomnieć sobie język polski. :-P
    O ileż lepiej brzmi "zarządzanie projektami".

    Poza tym takiej funkcji nie dostaje się od razu...

    MSPANC
    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/