PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy o pracę a urlop

  • 1. Data: 2004-01-31 22:38:27
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę a urlop
    Od: "M" <m...@p...onet.pl>

    Pewnie to pytanie przewijało się już wielokrotnie, ale spróbuję:
    Ile dni urlopu przysługuje pracownikowi w okresie wypowiedzenia (miesięcznym)?
    Z góry dziękuję za wyjaśnienie mi tej kwestii.

  • 2. Data: 2004-01-31 23:41:11
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę a urlop
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "M" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie to pytanie przewijało się już wielokrotnie, ale spróbuję:
    > Ile dni urlopu przysługuje pracownikowi w okresie wypowiedzenia
    (miesięcznym)?
    > Z góry dziękuję za wyjaśnienie mi tej kwestii.

    Zalegly+2 dni na poszukiwanie pracy jesli wypowiedzial pracodawca+1/12
    urlopu tegorocznego za kazdy miesiac od poczatku roku do konca okresu
    wypowiedzenia (jesli nie wykorzystal tylu dnie wczesniej w biezacym roku)
    Niewykozystany na poszukiwanie pracy przepada, za reszte pracodawca moze dac
    ekwiwalent.
    Tak bylo dotychczas i chyba sie nie zmienilo

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---

  • 3. Data: 2004-02-02 09:51:43
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > ekwiwalent.
    > Tak bylo dotychczas i chyba sie nie zmienilo

    Dzieki. Jesli moge zapytac jescze to ile mozna wziac z tych dni urlopu na
    zadanie?