PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informacje o firmie SOLIDEX

  • 1. Data: 2004-03-06 12:20:38
    Temat: Informacje o firmie SOLIDEX
    Od: "okjams" <s...@g...pl>

    Witam

    Czy ktos z grupowiczow zna moze takie informacje jak w tej firmie wyglada:
    - przebieg rekrutacji
    - wynagrodzenia
    - atmosfera w pracy
    Glownie chodzi mi o odzial w Gdansku

    okjams

  • 2. Data: 2004-03-06 16:07:01
    Temat: Re: Informacje o firmie SOLIDEX
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    zerknij 13 postów niżej...

    TJ

  • 3. Data: 2004-03-07 12:28:01
    Od: "okjams" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zerkam i niewiele sie dowiedzialem ;)

  • 4. Data: 2004-03-11 14:49:19
    Od: Moniqa <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik okjams napisał:

    > Witam
    >
    > Czy ktos z grupowiczow zna moze takie informacje jak w tej firmie wyglada:
> [...]
    Mogłabym powiedzieć "odpuść sobie" i nie byłaby to złośliwość w stosunku
    do sldx ;-(
    Ale oddział w Gdańsku jest w tym wypadku wyjątkiem, fantastyczni ludzie
    tam pracują :-)
    Rekrutacje prowadzą w Krakowie, ale zwracają za dojazd.
    Wynagrodzenia...
    hmmm... to zależy czego oczekujesz, większość się zadowala tym co
    dostają (ale negocjacje nie zaszkodzą)
    A co do atmosfery - to patrz na początek tekstu...

    :-)

    Pozdrówka
    Moniqa

  • 5. Data: 2004-03-11 14:52:43
    Od: Moniqa <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik okjams napisał:

    > Witam
    >
    > Czy ktos z grupowiczow zna moze takie informacje jak w tej firmie wyglada:
> [...]
    A propos rekrutacji jeszcze: najpierw sito kadr (chyba,że jesteś
    "techniczny", wtedy od razu dyrektor działu), później wice- i prezes...

    Moniqa