PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE WYNOSI DIETA ZAGRANICZNA › ILE WYNOSI DIETA ZAGRANICZNA
    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ILE WYNOSI DIETA ZAGRANICZNA
    Date: 8 Jan 2007 08:27:48 -0800

    Witam Serdecznie
    Jeśli pracuję w firmie prywatnej proszę napiszcie czy nalezy mi się

    dieta za wyjazd na targi zagranicą jest to 8 dni kiedy oprocz tego ze
    tam będę (FRANCJA) to będę ostro pracowala. Czy to że pracodawca
    zapewni mi hotel i suchy prowiant to znaczy ze nie musi mi nic wiecej
    zaplacic, zaznaczam że jade tam jako pracownik oraz tlumacz

    Pozdrawiam
    Tamara