PracaGrupypl.praca.dyskusje › IKEA-Kierownik Operacyjny

  • 1. Data: 2008-07-16 08:34:38
    Temat: IKEA-Kierownik Operacyjny
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    Witam,
    Biorę udział w rekrutacji na to stanowisko, jest nas już ponoć pięciu do
    rozmowy z managementem IKEA w Polsce. Czy możecie napisać, jak się tam
    pracuje, jakie zarobki i jakie jest jest miejsce tego stanowiska w
    strukturze firmy?
    Dzieki serdeczne
    adam

  • 2. Data: 2008-07-16 12:34:36
    Temat: Re: IKEA-Kierownik Operacyjny
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 16 Jul 2008 10:34:38 +0200, "Inead" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >rozmowy z managementem IKEA w Polsce. Czy możecie napisać, jak się tam
    >pracuje, jakie zarobki i jakie jest jest miejsce tego stanowiska w

    Pracuje się fatalnie, zarobki marne, miejsce stanowiska na szarym
    końcu.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2008-07-16 15:16:53
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy możecie napisać, jak się tam
    > pracuje, jakie zarobki (...)

    kuszą, że "rozsądne", czyli pewnie do d..

    e.

  • 4. Data: 2008-07-17 09:16:24
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    wiadomości news:5mqr74tjlp468kpj6usr3abfcdmdpj7cqc@4ax.com...

    > Pracuje się fatalnie, zarobki marne, miejsce stanowiska na szarym
    > końcu.

    Tata ci nie mówił, żeby się nie odzywać jak się nie ma nic do powiedzenia.

  • 5. Data: 2008-07-17 09:18:30
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g5l3ql$6bm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kuszą, że "rozsądne", czyli pewnie do d..

    Spoko jeszcze nic nie podpisałem, a prawdą jest, że kuszą. Ikea chwali się
    że ma najmniejszą rotację pracowników wśród koncernów marketowych.

  • 6. Data: 2008-07-17 13:04:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 17 Jul 2008 11:18:30 +0200, Inead napisał(a):

    > Spoko jeszcze nic nie podpisałem, a prawdą jest, że kuszą. Ikea chwali się
    > że ma najmniejszą rotację pracowników wśród koncernów marketowych.

    A coś więcej mówią? Bo "najmniejsza" to może być np. 49 przy średniej 50% w
    ciągu roku :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2008-07-17 16:07:38
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Spoko jeszcze nic nie podpisałem, a prawdą jest, że kuszą. Ikea chwali się
    > że ma najmniejszą rotację pracowników wśród koncernów marketowych.

    może dają do podpisania coś paskudnego i potem się ciężko z tego wykręcić :)

    e.