PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla każdego !!

  • 1. Data: 2006-06-08 15:52:15
    Temat: Praca dla każdego !!
    Od: Tomek <p...@e...net.pl>

    Witaj !

    Jeśli szukasz pracy to dobrze trafiłeś. Zarabiasz nie wychodząc z domu.
    Praca polega na włączeniu programu wyświetlającego reklamy na naszym
    monitorze. Za czas spędzony w Internecie będą przyznawane nam punkty
    które na początku każdego miesiąca zamieniane są na pieniądze, które
    można przelać na konto w banku !!

    Więcej na: http://www.eurob.cba.pl

    Zapraszam !!

  • 2. Data: 2006-06-08 16:08:57
    Temat: [BLUZG] Re: Praca dla każdego !!
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Tomek" <p...@e...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > monitorze. Za czas spędzony w Internecie będą przyznawane nam punkty które
    > na początku każdego miesiąca zamieniane są na pieniądze, które można

    Jestes debilem, czy skurwysynem?

    sz.

  • 3. Data: 2006-06-08 21:21:20
    Temat: Re: [BLUZG] Re: Praca dla każdego !!
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    szomiz napisał(a):
    > Jestes debilem, czy skurwysynem?
    Jedno nie wyklucza drugiego :)

  • 4. Data: 2006-06-08 23:08:22
    Temat: Re: Praca dla każdego !!
    Od: "Adam" <...@...pl>

> [...]
    > polega na włączeniu programu wyświetlającego reklamy na naszym monitorze.

    Bedziecie miec monitor wlaczony 24h/dobe? Kto zaplaci za prad? My czy Wy?

    >Za czas spędzony w Internecie będą przyznawane nam punkty

    A co Ja bede z tego mial,jesli punkty beda Wam przyznawane?

    > które na początku każdego miesiąca zamieniane są na pieniądze, które można
    > przelać na konto w banku !!

    Wasze czy Nasze konto?

    Adam

  • 5. Data: 2006-06-13 12:00:16
    Od: Katha <k...@T...poczta.onet.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > monitorze. Za czas spędzony w Internecie będą przyznawane nam punkty
    > które na początku każdego miesiąca zamieniane są na pieniądze, które

    Który to już raz się tak męczysz synuś ?
    Weź się za coś bardziej produktywnego ?
    --

    Katha
    -------------------------------------

  • 6. Data: 2006-07-09 15:58:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e69h49$oi0$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Tomek <p...@e...net.pl> wrote:

    > Jeśli szukasz pracy to dobrze trafiłeś. Zarabiasz nie wychodząc z domu.
    > Praca polega na włączeniu programu wyświetlającego reklamy na naszym
    > monitorze.

    Dlaczego na waszym monitorze? Ja mam firewalla. No i czy jest wersja na
    MacOS? Bo ten .exe u mnie nie chce dzialac...

    TA