PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje

  • 21. Data: 2003-04-24 07:37:54
    Temat: Re: Hasło: pseudo-holding PL.Praca.Dyskusje
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > ato ciekawa forma organizowania dzialanosci ;-)
    > zatrudnijmy ludzi, przyjzyjmy sie im, odrzucmy bezwartosciowe
    > egzemplarze. No dobra, mamy doskonaly zespol, teraz bedziemy
    > myslec, co mozemy razem zrobic.

    Przepraszam, a co w tym chorego?
    Mniemam, że jeśli Ty planowałbyś/myślałbyś o rozpoczęciu własnego
    biznesu, to w ogóle nie szacujesz zasobów, tylko od razu, z góry
    wiesz, co potrafisz zrobić Ty i Twoi wspólnicy. Mało tego!
    Ty z góry znasz sektor rynku i masz określone usługi, czy tak?

    A myśląc o rozpoczęciu działalności nie było przypadkiem tak,
    że rozważałeś (przykładowo) wariant - otworzę punkt ksero, a tu
    nagle zaświtał pomysł, że może do tego ksero dorzucić jeszcze
    bindowanie, bo akurat pojawił się ktoś, kto ma w zanadrzu
    bindownicę i jeszcze potrafi ją obsługiwać?

    > hmmm znowu mam inne zdanie :). Jak patrze na rynek _bezrobocia_
    > to widze wielu doskonalych fachowcow w kazdej dziedzinie, gotowych
    > pracowac za psie pieniadze.

    No widzisz! I sam określiłeś to, o co mi chodzi.
    Więc dlaczego nie wykorzystać potencjału tych fachowców?

    Maciek

  • 22. Data: 2003-04-24 07:39:37
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > 1. Konkurencja w "konsaltinku"

    Konkurencja jest zawsze, o ile sam nie wynalazłeś nowej technologii.

    > 2. To, co mielibyśmy niby sprzedawać, rozdajemy tutaj za darmo

    Tak, ale nie każdy przecież ma dostęp do "tutaj".

    Maciek

  • 23. Data: 2004-09-09 09:44:27
    Od: "t...@m...zeco?" <t...@o...pl>

    Witaj Tomku!

    > dobry pomysl,
    > w niemczech znam pare dzialajacych takich pseudo-instytucji
    > i to nawet z sukcesami.
    Imiennie jakie? Czyzby nasze szanowne IHK bylo wlasnie takie?

    > W pl-u to nie ma szans moim skromnym zdaniem z dwoch powodow:
    > 1. w pl-u dalej zywa jest tradycja: sam nie zjem i drugiemu nie dam
    > 2. brak sponsorow i to zarowno z urzedu jak i prywatnych(patrz punkt 1.)

    Chyba wciaz tak jest - w szeroko i dobrze pojetym interesie - bronie swojego -
    pies ogrodnika

    > posdrofka
    > thomas, hamburg

    Bsrgds,
    kingram

    PS. Mam zamiar sie u Ciebie jakos na poczatku pazdziernika zjawic...
    Bedzie mozliwe?