PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak obliczać pensję netto?

  • 1. Data: 2003-04-23 11:01:26
    Temat: Jak obliczać pensję netto?
    Od: q...@a...pl

    Powoli kończę naukę i zastanawiają mnie rzeczywiste zarobki pracownika.
    Pracodawca w umowie o pracę umieszcza wynagrodzenie brutto - a ja chciałbym
    wiedzieć ile mógłbym dostać "na rękę".
    Ile mam odliczyć % wynagrodzenia z wypłaty?
    Jeżeli znacie jakieś linki na w/w temat lub tematy to byłbym wdzięczny.
    Dzięki za odpowiedź
    Przyszły aktywny pracownik

  • 2. Data: 2003-04-23 11:17:58
    Temat: Re: Jak obliczać pensję netto?
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik <q...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile mam odliczyć % wynagrodzenia z wypłaty?
    > Jeżeli znacie jakieś linki na w/w temat lub tematy to byłbym wdzięczny.

    Szczególowo to nie znam bo wchodzi w to wiele składników, ale z grubsza
    netto to 2/3 brutto

  • 3. Data: 2003-04-23 13:28:46
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <q...@a...pl> napisał w wiadomości
    > chciałbym
    > >
    > Szczególowo to nie znam bo wchodzi w to wiele składników, ale z grubsza
    > netto to 2/3 brutto

    Odejdzie ~30% (podatki, składki, zusy, srusy...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2003-04-23 13:45:14
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    http://bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/ :)))))

  • 5. Data: 2003-04-24 13:32:14
    Od: "Chesterro" <c...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Odejdzie ~30% (podatki, składki, zusy, srusy...).

    tiaaa zorientowany kolega

    --
    pozdrawiam

    Grzegorz Bober
    Biker vel Chester
    t# 603077644
    gg# 2358450

  • 6. Data: 2003-04-24 13:47:50
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    najpierw odejdzie 19,72 % (zusosopochodne)
    a potem ok. 19% podatku
    pisze około bo jest jeszcze kwota wolna koszt uzyskania i 0,25 % zdrowotnej
    ktorej sie nie odlicza od podatku

    poza tym na www.infor.pl znajdziesz kalkulator ktory to wyliczy za Ciebie
    jak mu podasz kwote