PracaGrupypl.praca.dyskusje › freelancer

  • 1. Data: 2003-04-23 10:19:16
    Temat: freelancer
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    Czy możecie mi powiedzieć co dokładnie znaczy praca jako freelancer?
    Na co zrócić uwagę podpisując taką umowę?

  • 2. Data: 2003-04-23 10:34:51
    Temat: Re: freelancer
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Gosia" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Czy możecie mi powiedzieć co dokładnie znaczy praca jako freelancer?
    > Na co zrócić uwagę podpisując taką umowę?

    freelancer znaczy wolny strzelec.

    zwracac uwage na wszystko, co w umowie.

    zwykle znaczy to tyle, ze placa ci brutto, a w twoim zakresie lezy
    zapewnienie sobie ubezpieczenia i czegokolwiek jeszcze, placa ci od
    konkretnego zlecenia (cos jak umowa o dzielo...)

    odpowiednik umowy z freelancerem to cos na ksztalt umowy miedzy
    zleceniodawca a podwykonawca w polsce.

    jak nie dotrzymasz terminu i nie dostarczysz dziela na czas, mozna cie
    pozwac do sady cywilnego.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net