PracaGrupypl.praca.dyskusjeHandel gazetami z przed miesiąca › Re: Handel gazetami z przed miesiąca
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Handel gazetami z przed miesiąca
    Date: Sat, 15 Jan 2005 07:58:24 +0100

    Dnia 14.01.2005 krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał/a:

    > Powinny jako zwroty wrocic do wydawcy (lub byc zniszczone wg ustalen
    > kolportera) i tam je mozna nabywac.Popytaj w oddziale Ruchu czy

    Aha, zwroc uwage... niektore czasopisma zastrzegają sobie, że sprzedaż
    po innej cenie niż okładkowej jest zabroniona. Nie wiem, czy mają do
    tego prawo (no bo jak sobie kupie samochód za 40k, to potem moge go
    kumplowi sprzedac za 200zł, nie), ale wiem ze tak piszą... Warto sie
    dowiedziec czy nie łamiesz prawa w ten sposób...

    --
    Kender
    "Come on, Doc. Give a good blow."