PracaGrupypl.praca.dyskusje › HP-UX specjalista WAŻNE

  • 1. Data: 2004-06-24 09:16:28
    Temat: HP-UX specjalista WAŻNE
    Od: "Joanna" <j...@p...onet.pl>

    Przepraszam że umieszczam tą wiadomość na dyskusjach a nie w pracy oferowanej
    ale niestety z powodu dla mnie nie znanych przyczyn żadna z moich wiadomości
    nie dotarła na forum o pracy oferowanej.
    Przejde do rzeczy poszujuje specjalisty od HP-UX do pracy na 6 mieciecy do Pragi
    bardzo dobra znajomość angielskiego
    Prosze odpowiedzi przesyłac na mój adres
    Pozdrawiam
    -Joanna Gałwiaczek

  • 2. Data: 2004-06-24 09:34:07
    Temat: Re: HP-UX specjalista WAŻNE
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    Pragi
    > bardzo dobra znajomość angielskiego
    > Prosze odpowiedzi przesyłac na mój adres

    Do moderatorow : dlugo jeszcze bedziemy czytac tutaj takie listy ?
    Do Nahia (spec. od kodowania) : prosze sprawdzic, czy ten post ma zly
    charset.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-06-24 10:28:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Joanna <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Przepraszam że umieszczam tą wiadomość na dyskusjach a nie w pracy oferowanej
    > ale niestety z powodu dla mnie nie znanych przyczyn żadna z moich wiadomości
    > nie dotarła na forum o pracy oferowanej.

    Może gdyby osoby wysyłające ogłoszenia zadały sobie chociaż trud
    _przeczytania_ FAQ.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-06-24 10:45:08
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Thu, 24 Jun 2004 11:34:07 +0200]:

    > dlugo jeszcze bedziemy czytac tutaj takie listy ?

    Dopoki ich autorzy nie zaczna czytac FAQ.

    > prosze sprawdzic, czy ten post ma zly charset.

    Nie:

    http://evil.pl/pip/ustaw.html --> "kodowanie"

    > Tomek

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 5. Data: 2004-06-24 10:47:14
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Joanna [24 Jun 2004 11:16:28 +0200]:

    > niestety z powodu dla mnie nie znanych przyczyn żadna z moich
    > wiadomości nie dotarła na forum o pracy oferowanej.

    Prosze skorzystac z formularza dodawania ogloszen:
    http://42.pl/ppo/

    FAQ grupy z informacja co powinno zawierac ogloszenie znajdzie
    Pani pod adresem:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    pzdr. Nahia

  • 6. Data: 2004-06-24 10:52:03
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    > Do moderatorow : dlugo jeszcze bedziemy czytac tutaj takie listy ?
    > Do Nahia (spec. od kodowania) : prosze sprawdzic, czy ten post ma zly
    > charset.
    >
    > Tomek

    Do Tomka: przestań zaśmiecać grupę swoimi frustracjami. FAQ zostało
    ustalone po to, żeby każdy miał komplet informacji, a nie zastanawiał
    się na przykład nad tym JAK SIĘ NAZYWA firma oferująca tę pracę.

    Tak, ten post miał dobre kodowanie. Gdyby jeszcze zawierał, zgodnie z
    FAQ, w tytule określenie miasta, gdzie praca jest oferowana oraz gdzieś
    w treści nazwę firmy, formę zatrudnienia i parę innych rzeczy, o których
    mowa w FAQ (http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ) na pewno
    zostałby umieszczony na grupie pl.praca.oferowana przy następnym
    przetwarzaniu przez moderatora.

    Do Moderatorów: trzymajcie się.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu

  • 7. Data: 2004-06-24 11:43:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Do Tomka: przestań zaśmiecać grupę swoimi frustracjami. FAQ zostało
    > ustalone po to, żeby każdy miał komplet informacji, a nie zastanawiał
    > się na przykład nad tym JAK SIĘ NAZYWA firma oferująca tę pracę.

    To nie frutstracje. To tylko prosba o umieszczanie informacji o FAQ,
    formularzu do dawania ogloszen itp. bezposrednio na p.p.o. co kilkadziesiat
    postow (zeby ulatwic dotarcie ludziom do tego). Pozatym, byl bym sklonny
    polemizowac z wpisem w FAQ o koniecznosci podawania pelnych namiarow na
    firme w ogloszeniu. Tymbardziej, ze wiele ogloszen bez nazwy firmy (i bez
    wielu innych cech, okreslanych w faq jako 'niezbedne') jednak wchodzi na
    p.p.o. co wg mojego osobistego zdania jest zjawiskiem bardzo pozytywnym i
    nie jest to zaden przytyk dla kogokolwiek.

> [...]
    > mowa w FAQ (http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ) na pewno
    > zostałby umieszczony na grupie pl.praca.oferowana przy następnym

    co do miejsca to racja. Przeoczylem to.

    > Do Moderatorów: trzymajcie się.

    ale tylko jedna reka. Druga moderujcie.

    Tomek