PracaGrupypl.praca.dyskusje › współpraca z producentami

  • 1. Data: 2004-06-24 07:47:05
    Temat: współpraca z producentami
    Od: "hiobe0" <h...@o...pl>

    Temat jest bardzo szeroki poszukuję informacji w sieci jednak efekty są
    mizerne. Mam sklep odzieżowy w Rzeszowie w Europie II ,ponieważ czasy są takie
    a nie inne mają wpływ na niższe obroty w związku z tym poszukuję racjonalnych
    rozwiązań. Mianowicie szukam solidnych producentów odzieży lub hutrowników,
    którzy na zasadzie sklepu firmowego lub podobnej zdecydowaliby się wydać towar
    do sklepu i płatności otrzymywać po sprzedaniu produktu. Chodzi również o
    wymianę kolekcji lub towaru w przypadku " nieschodzenia " towaru.

  • 2. Data: 2004-06-24 09:54:47
    Temat: Re: współpraca z producentami
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > do sklepu i płatności otrzymywać po sprzedaniu produktu. Chodzi również o
    > wymianę kolekcji lub towaru w przypadku " nieschodzenia " towaru.

    Juz Ci odpowiedzili na inneg grupie, ale widocznie mało konkretnie, wiec
    jeszcze raz - nierealne i nikt nie pojdzie na taki pomysl w dzisiejszych
    czasach, bo niby czemu ktos mialby utrzymywac Twoj sklep, gdyby mial taki
    zamiar - otworzylby swój, nie prawda ? Szczególnie w takim prestiżowym
    miejscu:)
    No i to nie ta grupa ...
    Wojtek