PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w dwóch firmach..

  • 1. Data: 2004-06-24 09:42:03
    Temat: praca w dwóch firmach..
    Od: Bruno <d...@w...pl>

    Witam, czy może ktoś się orietuje czy są jakieś przepisy regulujące
    pracę w dwóch firmach. Mam taką możliwość i nie do końca wiem jak to
    jest wtedy z prawami pracownika np. do urlopu.
    Czy jest jakiś zakaz pracy np. na 2 pełne etaty ? Czy jest to tylko
    dobra wola pracownika i pracodawcy?
    Jarek

  • 2. Data: 2004-06-24 18:04:38
    Temat: Re: praca w dwóch firmach..
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Bruno" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest wtedy z prawami pracownika np. do urlopu.
    > Czy jest jakiś zakaz pracy np. na 2 pełne etaty ? Czy jest to tylko

    Jeśli wyrobisz czasowo, to możesz i mieć 5 etatów.
    Osobiście znam przypadek nauczyciela który pracował w 3 szkołach, w dwóch na
    całym etacie, w jednej na pół.
    Tak ułozyli mu rozkład zajęć, że etat wyrabiał w dwa dni .

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm