PracaGrupypl.praca.dyskusjeHP-UX specjalista WAŻNE › Re: HP-UX specjalista WAŻNE
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: HP-UX specjalista WAŻNE
    Date: Thu, 24 Jun 2004 13:43:23 +0200

    > Do Tomka: przestań zaśmiecać grupę swoimi frustracjami. FAQ zostało
    > ustalone po to, żeby każdy miał komplet informacji, a nie zastanawiał
    > się na przykład nad tym JAK SIĘ NAZYWA firma oferująca tę pracę.

    To nie frutstracje. To tylko prosba o umieszczanie informacji o FAQ,
    formularzu do dawania ogloszen itp. bezposrednio na p.p.o. co kilkadziesiat
    postow (zeby ulatwic dotarcie ludziom do tego). Pozatym, byl bym sklonny
    polemizowac z wpisem w FAQ o koniecznosci podawania pelnych namiarow na
    firme w ogloszeniu. Tymbardziej, ze wiele ogloszen bez nazwy firmy (i bez
    wielu innych cech, okreslanych w faq jako 'niezbedne') jednak wchodzi na
    p.p.o. co wg mojego osobistego zdania jest zjawiskiem bardzo pozytywnym i
    nie jest to zaden przytyk dla kogokolwiek.

    > Tak, ten post miał dobre kodowanie. Gdyby jeszcze zawierał, zgodnie z
    > FAQ, w tytule określenie miasta, gdzie praca jest oferowana oraz gdzieś
    > w treści nazwę firmy, formę zatrudnienia i parę innych rzeczy, o których
    > mowa w FAQ (http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ) na pewno
    > zostałby umieszczony na grupie pl.praca.oferowana przy następnym
    > przetwarzaniu przez moderatora.

    co do miejsca to racja. Przeoczylem to.

    > Do Moderatorów: trzymajcie się.

    ale tylko jedna reka. Druga moderujcie.