PracaGrupypl.praca.dyskusjeHOLANDIA-POMOC!!! › HOLANDIA-POMOC!!!
  • Data: 2002-07-08 18:39:10
    Temat: HOLANDIA-POMOC!!!
    Od: "m.mlodaa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich grupowiczow!

    Mam ogromny problem :((( Moj brat wyjechal wlasnie do Holandii - do pracy i
    jak sie okazalo, adres - ktory dal mu znajomy jest juz nieaktualny! Nie ma
    tam pracy !! :(((

    Mam WIELKA prosbe do WAS! Czy moglibyscie mi podac regiony rolnicze, gdzie
    ewentualnie pracowaliscie kiedys, lub wiecie w jaki rejon moznaby sie udac,
    aby dostac prace??? Ewentualnie jakas inna pomoc uzyskac-zeby mial jak
    wrocic do Polski {pieniedzy juz na bilet raczej nie ma :( }.

    Szukalam w necie i niestety nie udalo mi sie niczego znalezc! :( Na prawde!
    .... jestescie moja ostatnia deska ratunku!!!

    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz na priva.

    M.Mloda.