PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 101. Data: 2006-07-26 21:55:58
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Zawsze
    > jak ktoś nie może przeżyć za 1400 to może sobie znaleźć prace za 2800 albo
    > 10000
    > miesięcznie. Tomek
    Zawsze ?

  • 102. Data: 2006-07-26 21:59:45
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Więc jakim cudem przeżywa?
    Trójkąt Masłowa. Na samym dole są dobra podstawowe - wyżywienie, ubranie itp.
    Bieda zaczyna się wówczas, gdy jedyną rzeczą, na jakiej można jeszcze
    oszczędzać, jest ograniczenie konsumpcji dóbr z samego dołu tej piramidy. A
    wierz mi, że przy zarobkach 1400 brutto na jedzeniu oszczędzać trzeba - no chyba
    że jest się na utrzymaniu rodziców, a te kilka stówek na miesiąc to kieszonkowe
    na piwo i kino

  • 103. Data: 2006-07-26 22:01:23
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czynsz.

    To teraz pomyśl o tym, że wielu z nas mieszkanie musi sobie kupić lub wynająć.
    Nie każdy dostał za komuny lub odziedziczył. Czyli do tych 370 zł czynszu dodaj
    jakieś 800 zł raty.

  • 104. Data: 2006-07-26 22:12:58
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jaQbek wrote:

    > Tyle, że spora część tej większości miała okazję "ustawić się", czyli zdobyć
    > chociażby własne lokum, z akomuny. Marne, ciasne, ale jednak. Ciekawe, ilu z
    > nich byłoby obecnei stać na własne M.

    Niewielu. Dlatego zyja ujednych lub u drugich rodzicow. I jesli nic nie
    zrobia ze swoim zyciem to tak im zostanie. Ale teraz PiS mami
    obietnicami kredytu za 500 zlotych, sprawiedliwoscia spoleczna itd. I
    oni znow uwierza a potem zostana z recami obydwiema w nocniku. Bo ci co
    wezma sie za siebie i zaczna pracowac - pojda do przodu. A ci co beda
    wierzyc, ze bedzie lepiej - beda dalej pracowac po 600 zlotych...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 105. Data: 2006-07-26 22:14:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jaQbek wrote:

    > Zawsze ?

    Zawsze. :)

    A oprzynajmniej takie nalezymiec podejscie. Kto szuka, znajduje. Kto
    pyta, nie bladzi. A kto nie szuka, nie stara sie, nie pyta -- bedzie
    ciagle w tym samym punkcie.

  • 106. Data: 2006-07-26 22:15:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 26 Jul 2006 23:26:56 +0200, "Laris"
    <o...@p...onet.pl> zakodował:

    >Ja Ci odpowiem. Bo ubiera sie w lumpeksach, kupuje zarcie z promocji, a
    >jedyna rozrywka to TV i internet w domu.

    No to waszmość ściemniasz - jak ich stać na TV i internet w domu, to
    wcale nie takie głodowe racje mają.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 107. Data: 2006-07-26 22:16:30
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niewielu. Dlatego zyja ujednych lub u drugich rodzicow.
    Miałem na myśłi właśnie tych "rodziców". Kiedys ludzie nażekali, że czekają po
    10 lat w kolejce na mieszkanie. Na mieszkanie, za które prawie nic płacić nie
    musieli. Ciekawe, po ilu latach obecnie byłoby ich na nie stać.

  • 108. Data: 2006-07-26 22:23:14
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Dariusz Tarczoń" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A wg. Ciebie, ile dostaniesz za ta sama prace w McDonaldzie w Angli?
    >
    > Podpowiem... podobnie, tylko waluta inna.
    > I zeby bylo ciekawie.. wiekszosc cen tez jest podobna do polskich - roznia sie
    > tylko znaczkiem waluty /ale to nie dotyczy wszystkiego/.
    > Cala zabawa zaczyna sie, jak wracasz do kraju, i zyskujesz na roznicy walut.

    inseks cen w Wlk Brytanii to 120% polskich, np Irlandia ma 200%.

  • 109. Data: 2006-07-26 22:23:24
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > No to waszmość ściemniasz - jak ich stać na TV i internet w domu, to
    > wcale nie takie głodowe racje mają.
    Uważasz, że w obecnych czasach TV to luksus ?

  • 110. Data: 2006-07-26 22:32:14
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jaQbek wrote:

> [...]
    > 10 lat w kolejce na mieszkanie. Na mieszkanie, za które prawie nic płacić nie
    > musieli. Ciekawe, po ilu latach obecnie byłoby ich na nie stać.

    Pamietaj, ze wtedytez byly pensje "umowne" tak jakj i ceny. Czlowiek nie
    bardzo mial jak w tym systemie zarobic wiecej (czy mniej). Teraz masz
    mozliwosci, ludzie obrotni zakladaja wlasne biznesy, inwestuja i
    zarabiaja duzo wiecej od etatowcow. Wiec tuciezko porownac. Bo jesli
    tamci rodzice bylibyteraz i znalezli sie w sytuacji to moze czekaliby
    tez 10 lat? choc obecnie "czeka sie" 20-30 lat -- bo na tyle ludzie
    biora kredyty. Roznica jest w tym, ze wprowadzaja sie i przez 30 lat
    mieszkaja usiebie splacajac kredyty.

    No ale to se ne da oczywiscie za 600 zleotych /mc