PracaGrupypl.praca.dyskusje › Godziny pracy rektuterow

  • 1. Data: 2006-01-19 09:59:12
    Temat: Godziny pracy rektuterow
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witam
    Ostatnio zastanowil mnie fakt czy sa rekruterzy (pracujacy dla jednej
    konrketnej firmy badz to jacys posrednicy) ktorzy pracuja po godz 16 czy
    17, wzglednie w soboty. Bo juz pare razy mialem tel kogos kto szukal
    pracownika i rozmowa byla gdy bylem w pracy no i zawsze padala odpowiedz
    rekrutera ze po 17 nie pracuje, w sobote tez nie. A tak sie zastanawiam
    ze w sumie zamiast pracowac 8-16 to moznaby ze dwa razy w tyg pracowac
    11-19 - ilosc godzin sie zgadza a wiekszy komfort dla rekrutowanego
    ktory do 16 czy 17 jest w pracy.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2006-01-19 11:18:13
    Temat: Re: Godziny pracy rektuterow
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > pracownika i rozmowa byla gdy bylem w pracy no i zawsze padala odpowiedz
    > rekrutera ze po 17 nie pracuje, w sobote tez nie.
    Zależy od rekrutowanego stanowiska. I prowizji od dzialań. Jeśli
    stanowisko jest topowe (np. dyr. zarządzający) i prowizja wystarczająco,
    to taki rekruter spotka się z kandydatem chodźby w sylwestra 5 minut
    przed północą.

    > A tak sie zastanawiam
    > ze w sumie zamiast pracowac 8-16 to moznaby ze dwa razy w tyg pracowac
    > 11-19 - ilosc godzin sie zgadza a wiekszy komfort dla rekrutowanego
    > ktory do 16 czy 17 jest w pracy.
    A kiedy taki rekruter miałby wówczas zrobić zakupy, pobyć z żoną/mężem,
    odebrać dzieci z przedszkola etc.?

    Swoją drogą sam się zastanawiam dlaczego urzędy, np. urząd pracy jest
    otwarty w godz. mojej pracy a nie po nich.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2006-01-19 12:13:54
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Maciek Sobczyk porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > stanowisko jest topowe (np. dyr. zarządzający) i prowizja wystarczająco,
    > to taki rekruter spotka się z kandydatem chodźby w sylwestra 5 minut
    No w to nie watpie... ale takie przywileje jeszcze nie dla mnie:)
> [...]
    > Swoją drogą sam się zastanawiam dlaczego urzędy, np. urząd pracy jest
    > otwarty w godz. mojej pracy a nie po nich.
    A no wlasnie. Ale z drugiej strony spozywczy masz czynny do 20-22.
    Sklepy z ciuchami tez zazwyczaj co najmniej do 18. Wiec jednak mozna ;P
    Poza tym... nie mowie ze rekruterzy maja caly tydzien pracowac do 18 czy
    19. Ale tak ze dwa dni w tyg to by nie byl glupi pomysl
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl