PracaGrupypl.praca.dyskusje › Elektronik/Warszawa/pełny etat - PYTANIE

  • 1. Data: 2006-01-19 10:17:22
    Temat: Elektronik/Warszawa/pełny etat - PYTANIE
    Od: "Orion512" <o...@p...onet.pl>

    Witam.
    2 dni temu wyslalem na prace oferowana ogloszenie ponizszej tresci.
    Jak dotad nie ukazalo sie ono. Czy cos zle zrobilem?
    Z jakiego powodu moderator mogl je odrzucic?
    pozdrawiam

    Przemysłowy instytut automatyki i pomiarów poszukuje
    wykwalifikowanych pracowników na stanowisko: programista mikrokontrolerów.

    Do zadań zatrudnionej osoby będzie należała realizacja, testowanie
    oraz uruchamianie układów mikrokontrolerowych.

    Wymagania:
    * Znajomości zagadnień związanych z projektowaniem i uruchamianiem
    mikrokontrolerowych systemów wbudowanych
    * Znajomości oprogramowania do projektowania PCB (PROTEL)
    * Znajomości środowiska LabView
    * Bardzo dobrej znajomości języka C
    * Znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej)
    * Umiejętności analitycznego myślenia i samodzielnego działania

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę - pełny etat

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres mailowy:

    s...@n...piap.pl (usunąć co trzeba :-)

    W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę o ochronie danych osobowych:
    /Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)/

    Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
    Kandydatami.

    Sławomir Kapelko
    PIAP , Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów
    al. Jerozolimskie 202, 02 - 486 Warszawa, Poland
    Phone (0-22) 87-40-315, Fax (0-22) 87-40-106

  • 2. Data: 2006-01-19 10:26:26
    Temat: Re: Elektronik/Warszawa/pełny etat - PYTANIE
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Orion512" <o...@p...onet.pl> wrote in

    > Witam.

    hej!

    > 2 dni temu wyslalem na prace oferowana ogloszenie ponizszej tresci.
    > Jak dotad nie ukazalo sie ono. Czy cos zle zrobilem?
    > Z jakiego powodu moderator mogl je odrzucic?
    > pozdrawiam

    czym wysylales?? jest pelno problemow czysto technicznych (glownie
    zwiazanych kodowaniem polskich znakow), ktore rozwiazuje sie jednym
    pstryknieciem palca: wystarczy skorzystac z bramki WWW do wysylania
    ogloszen - adres bramki znajdziesz w FAQ postowanym przez automat
    na rzeczona grupe;

    adas;

  • 3. Data: 2006-01-19 12:27:09
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Orion512" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dqnp4f$khg$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Z jakiego powodu moderator mogl je odrzucic?
    > pozdrawiam

    > Przemysłowy instytut automatyki i pomiarów poszukuje (...)

    oczywiście nie omieszkałeś "przypadkiem" zaspamować również tutaj po
    tym, jak ktoś z p.m.elektronika podzielił się swoimi doświadczeniami
    dotyczącymi płac u Was...

    entrop3r

  • 4. Data: 2006-01-19 18:09:10
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    adasiek napisał(a):

    [...]

> [...]
    > pstryknieciem palca: wystarczy skorzystac z bramki WWW do wysylania
    > ogloszen - adres bramki znajdziesz w FAQ postowanym przez automat

    I zdegradowali mnie do roli automatu... ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2006-01-19 18:10:54
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Orion512 napisał(a):

    > Witam.
    > 2 dni temu wyslalem na prace oferowana ogloszenie ponizszej tresci.
    > Jak dotad nie ukazalo sie ono. Czy cos zle zrobilem?
    > Z jakiego powodu moderator mogl je odrzucic?

    Ta sama odpowiedź, co w przypadku drugiej skargi, która tu wczoraj
    została zamieszczona. Jeszcze do tej wiadomości nie dotarłem.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl