PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie umieścić ???

  • 1. Data: 2003-02-11 14:43:18
    Temat: Gdzie umieścić ???
    Od: "STYLER" <g...@s...pl>

    Nasza firma znajduje się w Krakowie a poszukujemy osób na stanowisko
    Reprezentantów Handlowych z regionu północno - wschodniej polski. Gdzie
    umieścić w internecie ogłoszenia aby zainteresowało się tym jak najwięcej
    osób. (interesują nas osoby które poszukują pracy i zastanawiamy się gdzie
    takie osoby tej pracy poszukują) Bardzo prosimy o podanie nam adresów
    internetowych.

    z góry bardzo dziękujemy

    STYLER

  • 2. Data: 2003-02-11 15:34:12
    Temat: Re: Gdzie umieścić ???
    Od: "STYLER" <g...@s...pl>

    Na pokrewnej (moderowanej próbowałem)
    Okazuje się że zgłaszają się same osoby studjujące lub z Warszawy
    (absolutnie nie mamy nic do osób z Warszawy)
    Poszukujemy osoby nie studjującej i nie z Warszawy (po prostu z Warszawy juz
    mamy)

  • 3. Data: 2003-02-11 16:16:36
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya STYLER! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > najwięcej osób. (interesują nas osoby które poszukują pracy i
    > zastanawiamy się gdzie takie osoby tej pracy poszukują) Bardzo prosimy

    Proponuje zamiescic ogloszenie na pokrewnej do tej grupie:
    pl.praca.oferowana. Grupa jest moderowana, wiec prosze sie nie przejmowac
    jak ogloszenie sie nie ukaze od razu. Dobrymi miejscami do oferowania pracy
    w internecie jest na pewno rowniez portal Gazeta.pl, mozna tez i na onet.pl
    i interia - tam powinny byc odpowiednie dzialy. Moze jeszcze komus cos
    przyjdzie na mysl.

    Ps. Na pewno ta grupa nie nadaje sie do oferowania pracy i wielkie wam
    dzieki za to, ze nie oglaszacie sie wlasnie tutaj.

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2003-02-11 17:17:30
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    www.gratka.pl

  • 5. Data: 2003-02-11 20:29:47
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    www.pracuj.pl

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl

  • 6. Data: 2003-02-11 23:37:43
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Okazuje się że zgłaszają się same osoby studjujące lub z Warszawy
    > (absolutnie nie mamy nic do osób z Warszawy)
    > Poszukujemy osoby nie studjującej i nie z Warszawy
    ^^^^^^^^ !!!

    studiująca by się wam jednak wyraźnie przydała :-))

    --
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-02-12 07:50:44
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "STYLER" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osób. (interesują nas osoby które poszukują pracy i zastanawiamy się gdzie
    > takie osoby tej pracy poszukują) Bardzo prosimy o podanie nam adresów

    www.poranny.pl

    najwieksza "gazeta" w regionie.
    jezeli chodzi o grupy to alt.pl.regionalne.bialystok