PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inwentura

  • 1. Data: 2003-02-11 14:34:37
    Temat: Inwentura
    Od: "Michał Feldmann" <m...@w...pl>

    Prace w poprzedniej firmie skonczylem z koncem stycznia .. od poczatku
    lutego pracuje w nowej firmie..
    Pracowalem w sklepie wiec obowiazywala mnie inwentura przy odejsciu lecz nie
    zostala ona wykonana bo szefostwo wyjechalo na urlo tygodniowy..

    Poltora tygodnia nie ma mnie juz w sklepie.. pracuja juz tam nowe osoby..
    byle szefostwo nie wyplacilo mi jeszcze wyplaty za styczen i chca zrobic
    inwenture..

    Czy to nie troche za pozno biorac pod uwage fakt ze nie wiem co tam sie
    dzialo podczas mojej obecnosci ?

    Czy moge odstapic od wykonania inwentury ?

    Michal F.

  • 2. Data: 2003-02-11 14:51:15
    Temat: Re: Inwentura
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach

    > Czy moge odstapic od wykonania inwentury ?
    >
    > Michal F.

    IMO tak. Na pl.soc.prawo może Cię dokładniej uświadomią.

  • 3. Data: 2003-02-11 15:01:36
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    ok sproboje..