PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie szukac pracy po chemii ?

  • 1. Data: 2003-08-29 13:22:04
    Temat: Gdzie szukac pracy po chemii ?
    Od: Maciek <t...@i...pl>

    Wlasnie sie zastanawiam poza oczywiscie branza typowo chemiczna, w
    której oczywiscie pracy nie ma.

    Z gory dzieki za rady
    Pozdrawiam

    Moj adres mailowy wymaga korekty!

  • 2. Data: 2003-08-29 14:57:23
    Temat: Re: Gdzie szukac pracy po chemii ?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Maciek <t...@i...pl> napisał(a):

    > Wlasnie sie zastanawiam poza oczywiscie branza typowo chemiczna, w
    > której oczywiscie pracy nie ma.

    Np. w koncernach produkujących FMCG, kosmetyka i chemia gospodarcza to
    potężny rynek. No i coraz większa część spożywki zahacza o chemię :-)

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-08-29 16:37:19
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Np. w koncernach produkujących FMCG, kosmetyka i chemia gospodarcza to
    > potężny rynek. No i coraz większa część spożywki zahacza o chemię :-)

> [...]

    koleżanka po chemii, znalazła pracę w firmie produkującej opakowania, co
    prawda - haruje po 12-14 godzin.... no ale pracę ma..

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-08-29 19:36:13
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Stomil Olsztyn, TC Dębica, Stomil Sanok, ZA Police, Orlen, itp.
    Jak jesteś chemikiem chłopie to nie dawaj za wygraną. Odejdziesz na 2 lata
    od tematu, później do niego nie wrócisz nigdy.
    Szukaj konkretnej oferty w swoim zawodzie.

    Ewentualnie jeśli jesteś INŻYNIEREM CHEMIKIEM - daj znać na maila prywatnie.
    Byle szybko.
    (Jest możliwość zarobienia dużej kasy przy przemycie amfy do Tajwanu.)

    Th
    I to nieprawda że pracy nie ma. Nigdy jej nie było

    "Nie jestem złodziejem." Lew Rywin

  • 5. Data: 2003-08-30 08:15:37
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > Wlasnie sie zastanawiam poza oczywiscie branza typowo chemiczna, w
    > której oczywiscie pracy nie ma.

    Jak kto wybredny to pewnie, że nie znajdzie.
    Jest sporo takich nie rejestrowanych przedsiębiorstw, które takie białe proszki
    "produkują".
    Podobne bardzo popłatne zajęcie.

    mer

  • 6. Data: 2003-08-31 22:30:13