PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas okreslony, wypowiedzenie - inne mozliwosci niz 2 tygodnie

  • 1. Data: 2003-08-29 14:20:39
    Temat: Czas okreslony, wypowiedzenie - inne mozliwosci niz 2 tygodnie
    Od: pigwa <p...@p...onet.pl>

    czy istnieje inna mozliwosc czasu wypowiedzenia umowy na czas okreslony,
    niz 2 tygodnie?

    --
    Piotrek
    p...@i...nospam.com

  • 2. Data: 2003-08-29 14:54:50
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    pigwa <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czy istnieje inna mozliwosc czasu wypowiedzenia umowy na czas okreslony,
    > niz 2 tygodnie?

    Każda inna o ile jest zawarta w umowie. Jeśli nie jest to pozamiatane.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-08-29 14:55:51
    Od: pigwa <p...@p...onet.pl>

    Dnia 08/29/2003 04:54 PM, Użytkownik Konrad Inglot napisał:

    > Każda inna o ile jest zawarta w umowie. Jeśli nie jest to pozamiatane.
    >
    > pzdr
    > konlin

    czyli jesli w umowie jest klauzula:
    "z zastrzezeniem okresu wypowiedzenia"
    doslownie - bez podania okresu - nigdzie w umowie to nie pada
    stwierdzone doslownie jaki ten okres

    to ile bedzie: 2 tygodnie?

  • 4. Data: 2003-08-29 15:05:36
    Od: pigwa <p...@p...onet.pl>

    Dnia 08/29/2003 05:07 PM, Użytkownik Konrad Inglot napisał:

    > AFAIK nie będzie wcale. Ale sprawdz w KP, rozdział 3 chyba.
    >
    > pzdr
    > konlin

    tam jest napisane ze strony (pracodawca) moga zastrzec w umowie 2
    tygodniowy okres wyp.

    czyli wg mnie w przypadku kiedy w umowie napisane jest:
    "z zastrzezeniem okresu wypowiedzenia"
    miesiac odpada na pewno
    jedyne co podpada to 2 tygodnie

    jesli zaden to mnie nic to nie robi, jesli 2 tygodnie to super, jesli
    sie okaze ze miesiac, to mam problem bo wlasnie szef wyszedl i zobaczymy
    sie dopiero w poniedzialek 1 wrzesnia, a z kadr tez nikogo nie ma kto
    moglby przyjac moj papier :-)

  • 5. Data: 2003-08-29 15:07:37
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>