PracaGrupypl.praca.dyskusje › GDZIE ARCHIWUM tej grupy?

  • 1. Data: 2003-08-29 11:35:13
    Temat: GDZIE ARCHIWUM tej grupy?
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    GDZIE mogę znaleźć ARCHIWUM tej grupy?

    Pod jakimś adresem www, albo gdzieś indziej?

    Odpowiedź bardzo proszę pod e-mail: m...@w...pl

    pozdrawiam, marek

  • 2. Data: 2003-08-30 02:08:57
    Temat: Re: GDZIE ARCHIWUM tej grupy?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik marko napisał:
    > GDZIE mogę znaleźć ARCHIWUM tej grupy?

    http://groups.google.com

    Aha, jeśli piszesz na grupe dyskusyjną to odpowiedź dostaniesz tez na
    grupie dyskusyjnej. Widze, że nie chciało Ci sie ustawić FUT'a, wiec
    trudno, najwyzej nie przeczytasz mojego posta.. :>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-09-01 05:54:54
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    Hello !!!

    Dzięki za odpowiedź, posta przeczytałem, ale grupy sprawdzam tylko w pracy,
    a odpowiedź chciałem wcześniej znać. No ale nie istotne. Nic się nie stało.

    Co to jest FUT?

    marek