PracaGrupypl.praca.dyskusje › IDEA - BOK

  • 1. Data: 2003-08-29 10:47:45
    Temat: IDEA - BOK
    Od: "Adam" <nowyadam@wytnijto_wp.pl>

    Witam.
    Czy ma ktoś doswiadczenie w pracy na stanowisku telefonicznej obsługi
    klienta w BOK IDEA w Warszawie?
    Jakie tam panują warunki?
    Adam

  • 2. Data: 2003-08-29 20:25:34
    Temat: Re: IDEA - BOK
    Od: "KubaRPM" <K...@a...waw.pl>

    narazie jedynie czego się dowiedziałem to że pracuja na umowę zlecenie i
    sama Idea nie zajmuje się rekrutacją.
    Innym razem, pani z salonu na pl. Konstytucji w Warszawie poweidziała mi, że
    generalnie pieknie jest, ale mało kto dostaje sie do nich z ulicy. Tylko
    znajomości. Nie wiem ile w tym prawdy, mam nadzieje ze jak najmniej, bo sam
    chcialbym zostać konsultatem ds obsługi klienta...
    pozdrawiam,

    KubaRPM

  • 3. Data: 2003-08-30 07:11:06
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "KubaRPM" <K...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    że
    > generalnie pieknie jest, ale mało kto dostaje sie do nich z ulicy. Tylko

    Dlatego jakość obsługi jest jaka jest. Co pytanie to oczekiwanie na
    konsultację z kimś "starszym" stażem.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 4. Data: 2003-08-31 06:48:13
    Od: Kratylos <k...@l...msk.pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
> [...]
    > konsultację z kimś "starszym" stażem.
    >
    > Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia

    w boku idei jest zdecydowanie najgorzej odradzam umowa-zlecenie i 12
    godz. na dobe praca....

    Kratylos

  • 5. Data: 2003-09-01 09:09:41
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    > w boku idei jest zdecydowanie najgorzej odradzam umowa-zlecenie i 12
    > godz. na dobe praca....

    bzdura. pracowałem tam prawie trzy lata i NIGDY nie musiałem pracować 12h.

    > Kratylos

    GieBooyny

  • 6. Data: 2003-09-01 09:17:04
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    Adam <nowyadam@wytnijto_wp.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Czy ma ktoś doswiadczenie w pracy na stanowisku telefonicznej obsługi
    > klienta w BOK IDEA w Warszawie?
    > Jakie tam panują warunki?
    > Adam

    Pracowałem tam 3 lata i powiem Ci, za nastala ogromna zmiana na gorsze.
    Utrzymuje staly kontakt z ludzmi, ktorzy tam nadal pracuja i uwierz, nie
    koloryzuje, wszyscy narzekaja....

    jak chcesz wiecej zapraszam na priv'a. ;-))

    pzdr

  • 7. Data: 2003-09-01 09:21:55
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    KubaRPM <K...@a...waw.pl> napisał(a):

    > narazie jedynie czego się dowiedziałem to że pracuja na umowę zlecenie i
    > sama Idea nie zajmuje się rekrutacją.

    tak na umowe zlecenia, a pozniej jest szansa na etat. rekrutuje firma Adecco.

    > Innym razem, pani z salonu na pl. Konstytucji w Warszawie poweidziała mi, że
    > generalnie pieknie jest,

    oj, uwierz, nie jest pieknie...

    > ale mało kto dostaje sie do nich z ulicy. Tylko
    > znajomości.

    nieprawda.

    > chcialbym zostać konsultatem ds obsługi klienta...

    dobra praca, ale jako pierwsza praca. nabrać mozna doswiadczenia w miare
    renomowanej firmie

    > pozdrawiam,

    ja również

    GieBe

  • 8. Data: 2003-09-01 18:15:18
    Od: Kratylos <k...@l...msk.pl>

    Użytkownik Gie Booyny napisał:

    > bzdura. pracowałem tam prawie trzy lata i NIGDY nie musiałem pracować 12h.

    kiedy to bylo???
    tzn. kiedy tam pracowales teraz tak tam jest kolega mojej kolezanki tam
    pracuje.

    BTW najlepszy BOK ma Era jesli gdzies pracowac to tylko tam. :)
    Umowa o prace, dobre pakiety socjalne, telefonik z niezlym limitem itp....

  • 9. Data: 2003-09-02 08:14:00
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    > kiedy to bylo???
    > tzn. kiedy tam pracowales teraz tak tam jest kolega mojej kolezanki tam
    > pracuje.

    pracowalem tam do XI. 2002, ale jak napisalem, jestem w stalym kontakcie z
    bylymi kolegami i kolezankami. ale, oczywiscie moge o tym po prostu
    niewiedziec :-)

    > BTW najlepszy BOK ma Era jesli gdzies pracowac to tylko tam. :)

    Zgadza sie. Wskazuja na to wszystkie badania satysfakcji klienta. 1. Era, 2.
    Idea, potem dluuuuugo nic i dopiero Plus :-)))

    > Umowa o prace, dobre pakiety socjalne, telefonik z niezlym limitem itp....

    Uwierz, jak ten kolega bedzie sie staral i pracowal bez olewki tez ma duuze
    szanse na etacik (i fonka sluzbowego, praktycznie bez limitu :-))

    PS. Kolega pracuje w Wawie czy Lublinie? Bo to duuuza roznica...

    GieBooyny